Sv: Adventskalender
I kalenderen til min hybelboer i fjor, puttet jeg en del julepynt som hun kunne bruke til å pynte med i førjulstida, for å få litt julestemning på rommet sitt. Fant mye fint og billig småtteri på Søstrene Grene o.l. Sånt som en søt liten snøkule, noe papirpynt til å henge i vinduet, et par nisser, et lite pyntehus med (batteridrevet) telys inni, liten pakke med noe DIY-julepynt jeg fant i bokhandelen ... ga henne også et par pepperkakeformer den ene dagen, sammen med oppskrift på "mine" pepperkaker.
Så fikk jeg litt andre familiemedlemmer til å bidra med innhold noen av dagene, inkludert en liten skriftlig hilsen (tenkte også å inkludere noen av vennene hennes her hjemme, men kom aldri så langt at jeg fikk kontaktet dem).
Godteri på lørdagene.
En liten bilderamme (10X15 cm) med et koselig eller morsomt bilde (jeg satte inn ett av henne og kusinen fra de var små). Ansiktsmaske fra Normal, et lommespeil, et lite armbånd, diverse kosmetikk, duftlys ...
Ja, det stemmer, på Kid kjøpte jeg en pakke med fire små adventslys med tall på, der hun fikk ett i kalenderen hver søndag i advent (første søndag i advent er vel på første desember i år, så det er mulig i år også).
Sist redigert av My : 03-10-24 kl 12:49.
|