Sv: Gruffetråd #19
Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.
Floksa
Barnebursdager. Eller bursdagsinvitasjoner som ikke blir besvart. Har ikke plass til stor bursdag hjemme, så faren og jeg ble enige om at vi kunne spleise på aktivitetsbursdag. Inviterte alle jentene i klassen og et par til vel en uke før bursdagen. Ba om beskjed om barna kom eller ikke innen lørdag, så jeg fikk bestilt rett antall i god tid. Det kom bare et par svar, så jeg la ut en melding på klassens fb-side. Da kom et svar til. Jeg meldte med venninna mi, som ikke hadde svart. Hennes kommer. Og så har jeg ikke hørt mer. Nå er jeg litt irritert, men mest engstelig, for tanken på utestenging og utfrysing tar mye større plass enn det fornuftige at folk glemmer gjennom travle dager. Tenker på om det er jeg som er feil, eller om det er jentungen.Lurer på om jeg skal avlyse hele bursdagen, sende en sms til foreldrene som ikke har svart, eller legge opp til en liten feiring med de 5 av 13 som har sagt de vil komme?
Skjønner dette ikke er lett. 
Jeg hadde nok heller ikke visst hva jeg skulle gjort.. Hva tenker du vil være det beste for datteren din av de alternativene du nevner til slutt?