|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Det har blitt høstlig den siste uka, og jeg har blitt minnet på at jeg lette hele forrige vinter etter nytt skjerf uten å finne det.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Hm. Tror du hadde likt mitt skjerf da. Det er rutete i blåtoner og ligner veidig på det du linket til. Og i 100% lammeull. Men ikke søren om jeg husker hvor det ble kjøpt… Ksn sjekke merke når jeg kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Har du sett disse? Vet ikke noe om kvaliteten.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?
Ja, de ser aktuelle ut, men kanskje litt kjedelige fargekombinasjoner på de i ruter ... :vanskelig:
![]() |
#6 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jean Paul har masse fine skjerf!
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg har et nydelig lammeullskjerf herfra:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg elsker mine herfra https://mittkashmir.no/?srsltid=AfmB...cP7LCzxMP7lnTi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg bor i mitt Beck Søndergaard skjerf som jeg kjøpte her inne for mange mange år siden....
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ja? Får sjekke.
Ooo, der var det mye fint! Husker du om det var lang leveringstid?
Takk!
Ja, jeg har også hatt noen fine derfra, men de har vært litt tynnere enn det jeg ser etter nå. De har kanskje litt tykkere varianter også? Jeg må sjekke.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Mitt er i ull og noe annet, ikke akryl. Er ikke hjemme nå såfår ikke sjekket, jeg bruker mye ullskjerf mot stiv nakke og da er det helt gull.
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg har veldig mange skjerf, men av de jeg bruker oftest er de jeg har fra Spinnerigården. Fantastisk kvalitet og helt myke!
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Mine mest brukte er i kashmir, et fra Lala Berlin og et fra Nepal. De er så lette, myke og varmende uten å være for tykke.
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Lille T: Skjerfet mitt er fra Montecristo. Kjenner ikke til merket, men jeg troooor kanskje jeg kjøpte det på Studio Mote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
Aha! Favorittskjerfet mitt gjennom veldig mange år er faktisk derfra, men jeg har ikke klart å finne et fint som ikke er ensfarget. Skal lete litt mer, for det er jo veldig interessant!
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Jo mer jeg ser på dette bildet, jo mer sikker på er jeg at det er det skjerfet jeg har, bare at mitt er i ulike blåtoner. Det ee mye lyseblått i mitt, men også mørkeblått. Men jeg tror altså kanskje at det er dette skjerfet. Mitt er minst 4 år gammelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Uansett hva jeg søker på, så finner jeg ikke mitt, så det er nok gammelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg fikk skjerf fra Claire til jul. Det er glatt og myk ull. Men de er kanskje ikke så spennende. https://www.clairewoman.com/no/category/accessories#p=0
![]() |
![]() |
#19 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Takk for fine forslag! Jeg tror jeg helst vil ha er skjerf med både varme og kalde farger i. Jeg har funnet er par aktuelle skjerf på finn.no som er favorittmerket, men ellers sikler jeg veldig på flere av skjerfene fra nettbutikken Pøblis tipset om.
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?Jeg har hatt så stor suksess med bruktkjøpene mine at jeg sjanser på det denne gangen også. Har bestilt et rutete skjerf fra Montecristo på finn.no og et ensfarget, burgunder vintageskjerf på Tise.
![]() |
|
|