Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-24, 14:02   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #19

Jeg kan ikke gruffe på jobb, da blir det her: De som blir tatt aller mest hensyn mht til ønsker om arbeidstid, tilrettelegging, de som får mest fri i påske osv, de som får bytte feriepulje, det er jammen de som klager mest og.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-24, 14:59   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg kan ikke gruffe på jobb, da blir det her: De som blir tatt aller mest hensyn mht til ønsker om arbeidstid, tilrettelegging, de som får mest fri i påske osv, de som får bytte feriepulje, det er jammen de som klager mest og.

Innimellom lurer jeg på om at hvis du også hadde begynt å klage, så hadde du fått de samme "fordelene" du også. Det er innimellom fristende å prøve.

Gammel 16-09-24, 15:05   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Innimellom lurer jeg på om at hvis du også hadde begynt å klage, så hadde du fått de samme "fordelene" du også. Det er innimellom fristende å prøve.

Ja, ikke sant!

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 17-09-24, 16:30   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg gruffer over at alt som ikke er solgt etter loppemarked kastes (det har jeg i alle fall blitt fortalt av tre ulike loppemarkedarrangører, men jeg kan selvsagt ikke vite hva andre enn disse gjør) og det overrasket meg veldig da jeg først fikk vite om det. Jeg lurer oppriktig på hvorfor? Jeg vet at minst to av disse arrangørene har stor lagringsplass og tar i mot lopper hver uke gjennom hele året så hvorfor kan ikke bare usolgte lopper fraktes tilbake på lager og så prøver man igjen neste gang? Vi har ofte gitt ting vi ikke trenger til loppemarked og tenkt at det er en god gjerning som støtter arrangørene samt at gjenbruk er bra, men når jeg ikke kan vite om tingene faktisk får nye hjem eller går i søpla dagen etter så mister jeg lysten til å gi til loppemarked.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.