|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Jeg ser at det til tider blir en del misforståelser når man siterer noen for så direkte etterpå skrive egne kommentarer som lett kan tolkes slik at de kommer fra det opprinnelige sitatet. Kan vi begynne å gjøre det på denne måten (eller andre bedre måter)?
God bedring!
God bedring! Sist redigert av Pelen : 09-09-24 kl 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Det tror jeg helt ærlig aldri vil bli fulgt, om ikke det er en teknisk løsning som gjør det for oss. Så misforståelser må nok bli ordnet litt ad hoc, og folk må heller være litt rause når de leser. Er min påstand…
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Dette skjønte jeg helt ærlig ikke noe av… |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?
Når du svarer på en quote så gjør du en strek etter det som er et svar eller kommentar til quoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?
Åja. Jeg måtte lese det mange ganger, men jeg skjønte til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Jeg tror nok det blir vanskelig å oppdra alle til dette. Det er jo ikke noe mindre forvirrende heller?
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Jeg mener selvsagt ikke at alle må gjøre det slik, det kommer aldri å fungere. Men, det kan være en måte å gjøre det på om man vil tydeliggjøre hva som hører til det man quoter og hva ikke gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Eg tenker jo at avsnitt funker på den måten- Her begynner eg på noko nytt. Gjer det ikkje?
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Når vi siterer - kan vi begynne å gjøre det på denne måten?Det hadde vært flott om det gjorde det, men det har vært flere ganger det har blitt misforståelser tross det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|