|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg tror ikke noen tar Putins «støtte» til Harris alvorlig. Det burde man i hvert fall ikke. De har jo en kjøpt og betalt kandidat allerede.
![]() |
#182 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Det er så fullstendig ubegripelig at dette er et jevnt valg. Jeg mener, alvorlig talt? Millioner av mennesker synes det er en god ide å velge en notorisk løgner og sjødiggende klovn med antidemokratiske vyer til president.
![]() |
![]() |
#183 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg lurer på hvordan denne reklamen ble mottatt av Trump selv. Det er voldsomt. Og det er dritskummelt at oppegående mennesker ser denne og fortsatt tenker at han er den rette til å lede et land med så stor innflytelse i verden.
![]() |
#184 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)I ekko på p2 i dag så hadde de en ganske interessant diskusjon om hvordan kampanjene appellerer til følelser, ikke fornuft.
![]() |
#185 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Ikke er det bare ren løgn fra Trumps side, det er særdeles ufølsomt og repektløst overfor dem det gjelder. Dessuten, jeg har vel aldri tenkt på Trump som uintelligent, men disse påstandene er så drøye at det tyder nærmest på sviktende intelligens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Nei, det er tegn endeløs kynisme og skruppelløshet.
![]() |
#187 |
Trøtt
|
Dette er egentlig interessant. De eksemplene hvor jeg har hørt om dette (i Norge) så har foreldrene fått være sammen med barnet sitt, bruke tiden rolig sammen for å skape noen minner til det sovnet inn. Å bli fratatt barnet for forsøk på gjennoppliving i en slik situasjon høres jo helt inhumant, slemt og hjerteskjærende? Er det noe jeg ikke forstår, er det DET de vil skal skje?
![]() |
#188 |
|
Hellyes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Yes, we can!!
|
Det de vil er å skape et bilde av at demokrater vil drepe babyer. Både veldig sene senaborter på friske foster, og altså at man nærmest slakter spedbarn. Sånn at de skal stemme på Trump i ren skrekk.
![]() |
#190 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Da blir det Trump igjen da, frykter hva dette har å si for USA og for verden i grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Ja, da var det ham igjen da. Jeg frykter jo at han skal utvikle seg i enda mer fascistisk retning denne gangen. Og droppe klimaavtaler, FN og Nato. Det er trist for frie amerikanere, men for å være litt kynisk er det jo like ille eller verre mange andre steder i verden også. Det er bare det at vi føler mer kulturelt slektskap til amerikanerne. Får håpe det ikke utvikler seg til et rent diktatur etterhvert.
![]() |
#192 |
Glamorøs
|
I tillegg til at de har enorm makt utover egne grenser, som går ut over oss.
![]() |
#193 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Dette kommer til å svi voldsomt for Europa. Husk at Putin har Trump i lomma.
![]() |
#194 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jaja da kan vi angre på å ikke ha kjøpt neste års gjødsel i høst.
![]() |
![]() |
#195 |
Sviiisj!!
|
Ja, det er derfor jeg er bekymret! Egoistisk nok er jeg redd for hva som vil skje med oss i Europa.
![]() |
#196 |
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Det er fullstendig fortvilende at han vant igjen. Både det at han faktisk vant, og at det er slike tilstander i verdens mektigste land at dette er det majoriteten ønsker seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg syns synd på det amerikanske folk, og er nervøs for Europa. Og så kjenner jeg på stor forakt for Trump og klanen hans og de fleste som har stemt på ham.
![]() |
![]() |
#200 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Bekymret ja.
![]() |
|
|