|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Endelig en stille og usjenert stund fra jobb og familie, og så presterer jeg å velte pucken med hockeypulver over hele meg! Mye styr, og viktigere: mindre salmiakkpulver på meg!!
#3 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #194 av 5 søsken får ikke komme i 6. søskens begravelse og minnestund.
Ååååh, jeg føler med deg. Hadde det vært hva som helst annet man droppet i fanget i stedet for munnen, lizzom, men hockeypulver! |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19
I alle dager! Sier hvem?! Og har de som sier det noe som helst myndighet til å bestemme det?
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Avdødes barn, som vi andre er tanter/onkler til. Hen sørger for begravelsen og er eneste barn, og opplyser at etter avdødes ønske er det en lukket seremoni som bare en av de 5 søsknene er ønsket i. Ingenting å gjøre med, men det er trist. |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Dette er trist - det jo heldigvis mulig for søskenene å gå på gravstedet eller minnelundet i ettertid. Selv om jeg tenker at dette høres bare ut som et veldig trist punktum i en lengre konflikt (siden dette er den avdødes ønske). Klem til deg i alle fall - høres ut som du trenger det
|
|