|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?Send mail med bilde til daglig leder. Er det striper med hette du har fått? Det kan fort bli flekkete hvis hullene i hetta er for store og blekemiddel for tynt, slik at det renner blekemiddel mellom hette og hår. Da får man leopard flekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?
Nei, det er foliestriper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?Kan du ringe? Sende mail? Kanskje det kan bli litt mer diskre for lærlingen?
![]() |
#4 |
Klar
|
Det sto ikke oppgitt daglig leder eller oversikt over frisørene på den enkelte frisørsalongen, så nå har jeg benyttet kontaktskjema på Nikita.no og spurt hva de mener jeg bør gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?En frisør på den salongen kan sikkert rette opp, men fare for mer slitasje. Jeg anbefaler Petit frisørene i nabolaget, de er middels priset, gjør veldig god jobb. Kan gi deg noen navn hvis interesse.
![]() |
#6 |
Klar
|
Tar veldig gjerne i mot konkrete tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|