Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-24, 16:23   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Send mail med bilde til daglig leder. Er det striper med hette du har fått? Det kan fort bli flekkete hvis hullene i hetta er for store og blekemiddel for tynt, slik at det renner blekemiddel mellom hette og hår. Da får man leopard flekker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-24, 10:21   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Send mail med bilde til daglig leder. Er det striper med hette du har fått? Det kan fort bli flekkete hvis hullene i hetta er for store og blekemiddel for tynt, slik at det renner blekemiddel mellom hette og hår. Da får man leopard flekker.

Nei, det er foliestriper.

Etter hårvask har jeg studert det litt grundigere, og ser at etterveksten fortsatt er veldig mørk under det øverste, lyse laget. Det er antagelig lagt for smale og for få striper i underhåret.

Jeg får vel manne meg opp, da. Hovedutfordringen min er at frisørsalongen var mikroskopisk, og det er ingen måte å komme inn dit på uten at alle frisører og besøkende får det med seg. Inkludert hun stakkars lærlingen, som jeg er helt enig i at burde fått mye mer hjelp og støtte. Hun spurte de andre flere ganger, men det var på enkeltting, og det var ingen som så over sluttresultatet, eller vurderte mengden folier hun satte.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-24, 10:35   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ringe? Sende mail? Kanskje det kan bli litt mer diskre for lærlingen?

Gammel 08-09-24, 10:39   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kan du ringe? Sende mail? Kanskje det kan bli litt mer diskre for lærlingen?

Det sto ikke oppgitt daglig leder eller oversikt over frisørene på den enkelte frisørsalongen, så nå har jeg benyttet kontaktskjema på Nikita.no og spurt hva de mener jeg bør gjøre.

Jeg misliker så innmari sterkt å være misfornøyd kunde!

Gammel 08-09-24, 14:19   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

En frisør på den salongen kan sikkert rette opp, men fare for mer slitasje. Jeg anbefaler Petit frisørene i nabolaget, de er middels priset, gjør veldig god jobb. Kan gi deg noen navn hvis interesse.

Gammel 08-09-24, 15:28   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

En frisør på den salongen kan sikkert rette opp, men fare for mer slitasje. Jeg anbefaler Petit frisørene i nabolaget, de er middels priset, gjør veldig god jobb. Kan gi deg noen navn hvis interesse.

Tar veldig gjerne i mot konkrete tips!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.