|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Arbeidsuka er over. Nå bare hvile.
#182 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Vi fikk plantet lyng på barnas fars grav nå i ettermiddag. Det ble veldig pent.
#183 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Spontanbestemte meg for å dra på bortekamp med fotballaget mitt, og så scoret de i det 90. minutt og vant kampen.
![]() |
#185 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Hverdagsmiddag hos venner. Det er så luksus å få servert mat jeg ikke har laget selv. |
![]() |
![]() |
#186 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har laget middag til venner i dag! I bytte mot at jeg fikk hengt opp de to lanpene mine!
#187 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Ei i behandlingsgruppa mi tok initiativ til sjøbad etter dagens program. Å flire og fjolle i lag med dei andre og få det lille "kicket" som forholdsvis frisk badetemperatur gir gjorde meg glad.
#188 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går: En strålende dag på Oscarsborg med kollegaer. Nydelig vær, god guide, god mat og herlig stemning. |
![]() |
![]() |
#189 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fastlege som hører på meg og tar meg på alvor.
#190 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Så bra Millen!
#192 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Forrige helg var vi på besøk på lokalet der vi skal gifte oss og nå bobler min kommende mann over av ideer til hvordan vielsen og selskapet kan være.
#194 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18De har norske epler i butikken min! Høsten er i gang! |
![]() |
![]() |
#195 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Sol! Spist frokost og begynt å lese Torsdagsmordklubben (etter tips herfra) ute i solen, og fått ryddet vekk noen døde planter.
#196 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Herlig. Er det til jobbruk også eller mest privat bruk? |
![]() |
![]() |
#197 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Oppstart av andre året på masteren. |
![]() |
![]() |
#198 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Jobb. Jeg har nesten bare hjemmekontor, så etter tre år på stuebordet fikk jeg meg kontorpult i stuen for ett år siden. Nå har den eldste unge mannen flyttet ut, så da ble det ledig et rom for skrivepulten min. Jeg har malt, fått fine puter i sengen og laget et skikkelig damerom, som er kun mitt. Rommet har tidligere vært brukt til gamingrom for den yngste unge mannen, men nå ble kjellerstuen, som har vært okkupert av eldste i ca 10 år, ledig. Yngste sover fremdeles på soveromet sitt, men har gamingen i kjelleren, og eldste har fremdeles sengen sin i kjelleren.
#200 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går: jeg så tilfeldig en tidligere kollega som jeg før alltid møtte «på gata», stadig vekk. Han er en sprek gamling som traver og går overalt, godt oppi 70-åra, om ikke mer. Så når jeg ikke hadde sett ham siden pandemien, så har jeg lurt litt (men ikke nok til å sende melding. Vet ikke helt hva jeg skulle skrevet - «håper du ikke har dødd eller blitt dement!»). Viser seg at han fortsatt er i full vigør, 8 barnebarn, henter i barnehage flere ganger i uka, og snekrer på ungenes hus. Og helt seg selv. Han er et godt eksempel på hvor helsebringende det kan være å fortsette å være nyttig for noen. Han kunne pensjonert seg på en lukrativ sluttpakke da han var 60-ish, men har jobbet for full maskin så lenge han kunne, og vært til nytte for barn og barnebarn.
|
|