|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Fått ny bærbar på jobb, veldig stor glede først, men skjermen er mindre, Pc-en er tyngre, batteriet varer bare rundt to timer, så lader må alltid med. I tillegg har vi fått beskjed om at det er best den legges opp ned om natta (på noe ikke brennbart) for det er visst noen av test-PC-ene som har kortsluttet. Den blir veldig, veldig varm både når den lader og ellers. Nå tør jeg ikke lade hjemme lengre, noen har opplevd at den blir varm selv om den var helt avslått. Heia læreryrket!
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråd #19
Oi, det hadde vært morsomt her når vi har møter der alle lærerne bruker PC. Vi har docking i klasserommene og på kontorpultene, men ikke i møterommene. Vi fikk nye PCer for noen år siden og da kunne vi velge mellom to størrelser, og da valgte jeg den minste fordi den har touchskjerm på penn. Men jeg hadde blitt helt ødelagt uten større dockingskjerm på kontoret og hjemme. Det siste måtte jeg betale selv da.
![]() |
|
|