|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Begge deler er bare tull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Og så har du R-gjengen som ler av Gus Walz når han heier på faren sin. Ler av at han snakker og rører seg litt anderledes enn gjennomsnittet. Fy fader for noen tapere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Jeg forstår ikke den kultmentaliteten. Det er liksom ingenting som får den harde kjerne til å skifte mening, men at ikke alle de millionene av republikanere som er skikkelige folk sier at nok er nok, og i år kan vi ikke stemme på ondskap og dumskap?
![]() |
![]() |
#144 |
Glamorøs
|
Nå var det flere som gjorde narr av Trumps yngste sønn også da, så jeg syns ikke den demokratiske siden skal sette seg altfor høyt opp på hesten.
![]() |
#145 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Kunne de bare konsentrere seg om å få frem politikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Lesende
Mener du at hvis noen er slemme så er det en unnskyldning for andre til å være slemme? Jeg antar du ikke mente det slik altså. Og så vidt jeg har fått med meg lærte D-folka av det slemme og dumme de gjorde den gangen for flere år siden. Det burde R-folka ha gjort også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Glamorøs
|
Nei, selvfølgelig er det ikke det jeg mener, det er jo heller ikke det jeg skriver. Men om man har vært slem selv, så bør man kanskje ikke bli veldig indignert om andre er slemme også. Og det går begge veier, ikke bare den veien vi "liker".
![]() |
#148 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Enig. Jeg håper i det minste demokratene nå kan fokusere på politikken de ønsker å føre, i stedet for latterliggjøring og drittkasting om Trump. Vi vet at Trump er en tulling. Nå vil vi høre om politikken.
![]() |
#149 |
Lesende
Nei, det blir for dumt er jeg enig i. Demokratene lærte og har ikke vært så lavmål senere. Republikanerne kunne også ha lært av den episoden i steden for å ta det ut på en annen uskyldig person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Glamorøs
|
Ja, det er utrolig lavmål å gå løs på ungdommer og barn.
![]() |
#151 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Vi får se da, om republikanerne lærer av den enormt kritiske responsen de får nå på angrepet på sønnen til Tim Walz. Jeg ser at noen var raskt ute med å slette sine negative tweets, men glemte helt at på internettet lever alt for evig.
![]() |
#152 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Denne er "lei"
![]() |
#153 |
Lesende
Er det ikke sånn at maktoverrekkelsen vanligvis er i starten av januar? Altså at Biden er president ut året sånn omtrent? Mulig jeg er helt på trynet her altså, oppklaring fra kunnskapsrike FPere blir tatt vel i mot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Valget er 5. november, så blir presidenten tatt i ed i januar påfølgende de år, det er rundt den 20. januar.
![]() |
#155 |
ej ikke møjkets heije
|
Oida. Nå vet jeg ikke hvilket forhold de som har skrevet under har til Robert Kennedy, men det var i hvert fall ekstremt tydelig.
![]() |
![]() |
#157 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg skulle egentlig på roadtrip gjennom USA denne høsten, men vi var litt usikre på stemninga, og har utsatt ... På en måte tror jeg det kunne vært spennende, men orker ikke havne oppi potensielt voldelige situasjoner heller.
![]() |
#158 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Roadtrip på den tiden hadde nok vært kult men i overkant uforutsigbart, ja. Jeg skal tross alt bo hos en norsk diplomat i en blå stat, så dette er ordnede forhold med høy grad av sikkerhet. Men er spent på å observere hvordan valget påvirker i dagene før/etter.
![]() |
#159 |
Glamorøs
|
Ja, vi hadde tenkt å kjøre østkysten fra Georgia og opp til Canada, gjennom masse små steder og Washington DC.
![]() |
|
|