|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Problemet mitt med Toro er at mye smaker det samme. Kommer man inn i huset hvor det lages noen spesielle Tororetter, lukter maten det samme. Jeg har opplevd det selv at et av barna trodde det var deres elskede tomatsuppe pga lukten, men det var noe annet. Jeg husker ikke hva da. Det er jo veldig salt også, men det er ikke mitt hovedproblem, det er det smaken som er.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 19-08-24 kl 21:00. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Enig i det, Karamell. Alt ("alt") smakar Toro-base med variasjonar.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Jeg er nok også en matsoss, men lat.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Jeg er omvendt, jeg brukte mye mer Toro før, særlig i studietida, men også da ungene var små. Men i årenes løp har jeg blitt lei av smaken, og som du sier smaker alt likt. Eller ikke likt, men de har en spesiell "Toro-bismak" som henger ved alle rettene som er laget med pulverbase. Så jeg liker det ikke så godt lenger, i tillegg til at jeg nå både har fått mye mer erfaring med å lage mat og blitt flinkere (og mer bevisst), og har bedre tid. Så nå lager jeg det meste fra bunnen. Tandoori-pakken bruker vi fortsatt innimellom, men det er vel den eneste middagsretten.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-08-24 kl 10:03. |
|
|
|
![]() |
|
|