Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-24, 20:04   #941
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Prøver å se Poor things, men sliter med hele filmen. Sett ca 45 minutter. Eller er det det at jeg ikke liker sci-fi?
Synes alt til nå er helt koko.

Ga opp hele filmen.
Nå ser jrg Deceit på TV2 play. True Crime.

Gammel 18-08-24, 20:57   #942
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finnes Madam Secretary nå? Den forsvant fra Viaplay mens vi var midt i.

Gammel 18-08-24, 21:31   #943
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor finnes Madam Secretary nå? Den forsvant fra Viaplay mens vi var midt i.

SkyShowtime sier Playpilot.

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 18-08-24, 22:03   #944
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ove er fin ja, jeg har både lest boken, sett den svenkse originalen og så ble jeg med på kino for å se den amerikanske adapsjonen da en venninne ønsket det da den kom.

Jeg har verken lest boka eller sett den svenske filmen, så jeg gikk inn med blanke ark sånn sett.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 18-08-24, 22:52   #945
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sett sesong 2 av Blue lights på nrk. Veldig bra!

Gammel 18-08-24, 22:57   #946
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kleo s2. Netflix. Spinnvill tysk spionserie med masse gladvold og østtysk 80-tallsestetikk. Ser den sammen med mannen.

Eldste og jeg har nettopp sett ferdig "A good Girl's guide to Murder" på Netflix. Vi likte den godt. Britisk ungdomskrim med sjarmerende hovedperson.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Emily in Paris sesong 4. Jeg får så lyst å reise til Paris av den serien!

A good girl skal jeg også se. Likte skuespilleren da hun spilte i Wednesday.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Sett sesong 2 av Blue lights på nrk. Veldig bra!

Ser alle disse nå. Burde prøve å fullføre en og en men det er ikke så lett.

Gammel 19-08-24, 09:59   #947
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser på "The Lady in the Lake" på Apple TV. Anbefales. Helt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 19-08-24, 10:10   #948
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser på Oslo fengsel på TV2. Jeg vet ikke om jeg synes den er veldig bra, men det er allikevel nyttig å se den. Den gir innblikk i noe som er veldig fremmed for meg.

Samtidig er det dypt frustrerende. Det er vondt å se helt åpenlyst veldig psykisk syke personer som sperres inne. Og som fengselssjefen sa: "Det er liksom ikke noen stor valgkampsak å styrke kriminalomsorgen." Men slik det fremstår i serien så fremstår Oslo fengsel utelukkende som straff, og svært lite rehabilitering tilbake til samfunnet.

Sist redigert av Tjorven : 19-08-24 kl 11:03.
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 19-08-24, 10:22   #949
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Den har jeg sett og Tjorven. Den var vond å se.

Gammel 19-08-24, 16:40   #950
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Harris vs Trump slaget om USA på NRK, fersk og oppdatert dokumentar om valgkampen i USA. Anbefales!

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 19-08-24, 19:49   #951
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vigil på NRK.

Gammel 21-08-24, 15:40   #952
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Har gjensyn med Knives Out på Netflix på i bakgrunnen (gjør litt annet og) før den forsvinner derfra 31. august.

Gammel 21-08-24, 16:36   #953
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra bølle til bestevenn, nrk. Tok alle episodene i ett her forleden, og venter på nye. Jeg som ikke liker hunder noe særlig, liker å se denne serien.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-08-24, 20:56   #954
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fra bølle til bestevenn, nrk. Tok alle episodene i ett her forleden, og venter på nye. Jeg som ikke liker hunder noe særlig, liker å se denne serien.

Da bør du se dokumentaren som ligger på Netflix om hunder som trenes til å bli servicehunder. Jeg liker heller ikke hunder. I hodet på en hund, het den.

Gammel 22-08-24, 08:00   #955
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker hunder og ler så hjertelig av Håkon som desperat prøver å unngå å bli et menneskebarn. Min samboer likte ikke hunder før han begynte å bo med en. Nå gleder han seg til hver episode av denne serien.

Gammel 24-08-24, 19:56   #956
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

World on fire- Nrk- tilgjengelig 1 uke til S1.

Gammel 24-08-24, 20:06   #957
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Noen som har sett Ukjent Landskap på NRK? Hvis ikke - se den nå! Den er bare så fin, sår, vond, men helt helt fantastisk!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 24-08-24, 22:47   #958
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Noen som har sett Ukjent Landskap på NRK? Hvis ikke - se den nå! Den er bare så fin, sår, vond, men helt helt fantastisk!

Når jeg ser sånne "vi vil bare ha hjemmeskole, vi" - folk til vanlig pleier jeg å tenke at de er litt koko. Disse tenkte jeg at det var helt riktig.

Ha kleenexen klar!!!

Gammel 25-08-24, 19:20   #959
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøver å se filmen A quiet place på Netflix. Foreløpig har ingen sagt ett ord. Jeg skjønner at de må være stille,men blir det noe action i det hele tatt?

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 28-08-24, 20:34   #960
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Åpningsseremonien til Paralympics i Paris.

Ellers sett ferdig World on fire, og S1 var desidert best.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.