|
|
#381 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #19Godt han er inne. Eksen og broren hans fikk lungebetennelse for noen år siden og de fikk begge feil antibiotika da det ikke ble tatt prøver av hvilken type de hadde. Eksen klarte å bli frisk på egen hånd,mens broren ble bare sykere og ble innlagt med skyhøy crp. Med rett medisin intravenøst ble han ganske fort mye bedre,men hanglet ganske lenge. Godt han blir passet på malama. |
|
|
|
|
#382 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #19Hva er skyhøyt med crp egentlig ? Han sier den var 150 eller 250 hos fastlegen. På sykehuset i dag barn... 209 eller 290, jeg hørte ikke helt klart. 200 og noe, lav metning, kjør meg bort på akuttmottaket.
|
|
#383 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #19Ooooh, det var heftig, Malama. Håper de finner ut av det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#385 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #19God bedring til mannen, Malama, og veldig godt det ble lege og innleggelse!
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 18-08-24 kl 14:58. |
|
|
|
|
#387 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #19Så utrolig kjipt Malama!
|
|
|
#388 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gruffetråd #19God bedring til Malama-mannen! Jeg har faktisk også hatt lungebetennelse og måtte på antibiotika type 3 før det funket. Type 1 virket ikke, type 2 ble jeg kjempedårlig av og bare spydde. Ordnet seg til slutt. Han er i gode hender nå.
|
|
#389 |
|
Textrovert
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg prøvde å finne ut hvor høy CRP jeg hadde da jeg ble innlagt på intensiven med lugebetennelse i fjor, men i journalen står det bare "biokjemisk høy CRP". Jeg er glad mannen din er på sykehus, Malama. Der vil han bli godt tatt vare på, så du kan senkte skuldrene. :kleme: Jeg skjønte ikke selv hvor syk jeg var, og håpet jeg kunne være på sykehuset noen timer for å få litt intravenøst, så jeg kunne få litt mer piff. Det ante meg virkelig ikke at jeg var så syk at jeg skulle bli der i seksten dager. Kanskje det er det samme som skjer med mannen din, at han er for syk til å skjønne hvor syk han er.
|
|
#390 |
|
Glad
|
Sv: Gruffetråd #19Malama, skal du ikke prøve å roe ned det heftige programmet dere har i familien nå de kommende par ukene? Husk, du trenger ikke rekke over alt, og det er traumatisk for en liten jente å få pappa på sykehus. Kanskje det vil være godt med litt ro og kosetid med deg? Snakker av erfaring, det tok flere måneder/år før våre jenter kom over traumet med alvorlig syk far på sykehus. God bedring, og prøv å senke skuldrene litt nå som han er ivaretatt.
|
|
#391 |
|
Sv: Gruffetråd #19Skolestart er høyt prioitert.
|
|
#392 |
|
|
Sv: Gruffetråd #19For en stri tørn, Malama! Godt han er på sykehuset og blir tatt vare på der!
|
|
#393 |
|
Glad
|
Sv: Gruffetråd #19På det jeg har lest så langt, Malama, så er mitt beste gjett at han blir innlagt. Flott å uansett løse hverdagen på barnas premisser, og skolestart er viktig. Håper ungene er friske nok. Prioriter noen øyeblikk med hvile på deg selv også.
|
|
#394 |
|
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg har litt i-landsgruff. Buss for bane som ikke korresponderer med lokalbussen min. Sånn at jeg må gå 15 minutter. Jeg er sliten etter trening. Hrmf.
|
|
#395 |
|
Sv: Gruffetråd #19
Han har skrevet at han sansynligvis blir innlagt ja. Jeg trodde kanskje han var det. At han hadde ei seng. Men han sitter på en rett opp og ned stol på et venterom. Han har lagt flatt siden mandag kveld igrunnen så jeg tror han er rimelig sliten.
|
|
#396 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #19For meg ordnet de til slutt en seng på et kontor da jeg måtte vente i mange timer på ledig rom. Det ble typsik ikke ledig før etter legevisitten og noen ble skrevet ut. Mulig de tok hintet når jeg prøvde å ligge på benkestolene.
|
|
#397 |
|
Glad
|
Sv: Gruffetråd #19
Husker jeg hadde feber på vgs, og måtte ta buss hjem 8 mil. Ingen kunne hente meg før etter jobb, så husker enda hvor fælt det var å sitte rett opp og ned på busstasjonen med 40 i feber og vente på mamma. Håper han får seg ei seng. Og bra du fikk sendt han avgårde.
|
|
#398 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg har hatt så høy crp og det er høyt, nå var min opp mot 500 når den snudde, Håper han får seg en seng snart, jeg vil jo tro han skal få antibiotika intravenøst et par dager, det har iallefall jeg fått alle gangene det har endt med sykehus.
|
|
|
#399 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #19Husk at det faktisk finnes foreldre som går hele skoleløp og fritidsaktivitetsløp uten å møte opp på et eneste foreldremøte. Ikke at det er noe å aspirere mot, men for oss som tar det som en selvfølge å stille på ALT, så kan det være greit å huske på at vi har litt å gå på.
|
|
#400 |
|
Sv: Gruffetråd #19Han venter på en seng var siste oppdatering fra ham. Så det blir vel en ordning med det.
![]() |
|
|