Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-24, 14:50   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Jeg skal ha ny bil nå, og mannen min ( ) har fått meg til å prøve nye MG4 (ikke den nye med firhjulstrekk, men det er den som er aktuell for oss nå) og en liten Volvo (husker ikke om den hadde firhjuls). Det er sikkert den samme Volvoen som er nevnt over her.

Jeg likte ikke MG-en da jeg prøve den i vinter, da den var splitter ny, men den er såpass billig nå med så mye utstyr + 4WD, og antagelig er softwaren, som jeg ikke likte, oppdatert, så jeg skal prøve den på nytt. Volvoen prøvde jeg i april/mai og likte den godt da, men av ymse grunner (økonomi) ble det ikke akkurat da. Så nå skal vi ta en ny runde.

MG4 XPower heter den med 4WD.
https://www.mgmotor.eu/nn-NO/model/m...QaAn1nEALw_wcB

Sist redigert av Karamell : 15-08-24 kl 17:13.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 16:20   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

MG4 XPower heter den med 4WD.
https://www.mgmotor.eu/nn-NO/model/m...QaAn1nEALw_wcB

Oi, under firehundretusen for firehjulstrekk? Da begynner kanskje elbil å bli interessant for meg snart.

Prøvekjørte id4 i ferien, tror den hadde firehjulstrekk. Men det var på flate Østlandet og ikke i bakkebyen min her nord.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 17:12   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Oi, under firehundretusen for firehjulstrekk? Da begynner kanskje elbil å bli interessant for meg snart.

Prøvekjørte id4 i ferien, tror den hadde firehjulstrekk. Men det var på flate Østlandet og ikke i bakkebyen min her nord.

Ja, veldig god pris for masse, masse utstyr. (I følge mannen min, jeg er egentlig litt lite interessert i deltajene ut over hvordan den er å kjøre).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.