|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hund på deling/være avlastningshjemVår lille pelsdott (bichon havanais) er mye hos min pensjonist-pappa og samboer. De elsker å ha han, så de har han mye mer enn strengt nødvendig. Jeg jobber turnus med mye nattevakter og sambo er i perioder borte opptil 12 timer dagen. Selv om hunden slår seg til ro når jeg ligger og sover hele dagen føler jeg det er bedre for han å være der når det passer seg sånn, da får han lange gode turer og selskap hele dagen.
![]() |
#2 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund på deling/være avlastningshjem
Vår lånehund er også en havanaiser og han er helt likedan og jeg tror det er litt av grunnen til at vi har fått bli hans faste reservehjem. Han virkelig elsker alle sine familiemedlemmer fordelt på de tre husholdene, men han er ikke særlig glad i å være med bort på besøk og vil normalt helst ikke hilse på fremmede. Han har vært hos oss fra han var ett år (er 8 nå) og det var full klaff fra første besøk, men mulig det er litt lettere å få til slike ordninger til å fungere godt om man gjør det fra tidlig i hundens liv.
![]() |
|
|