Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-24, 18:29   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Men de vet ikke hvem som tok kontakt og vet ikke om det var som trøstende "svigermor" eller for å påvirke henne. Begge VGs "politi og juseksperter" hevder det kan være uheldig, men ikke ulovlig dersom det ikke er kontaktforbud.

Angående disse exene føler jeg at ex 1 (JS) er mer troverdig enn hun med posen, som lever av å være influenser og realitykjendis ... I mine tanker kan hun ha hengt seg på for å være relevant. Men dette er mine "følere" og dermed omtrent ryktebørsverdig! Jeg har bare lest det JS skrev på Insta selv (via noens post på FB, tror jeg), podkasten har jeg ikke hørt eller lest om utover overskriften. Overskriften var ca "Jeg ville redde ham".

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.