|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Nei, men du dro han inn nå. Og ja, hans livsstil nå kan selvsagt utgjøre en risiko. Men det er det jo veldig lite man kan gjøre noe med. Han vil ikke utgjøre en mindre risiko om han blir sparket ut av kongefamilien, kanskje til og med der. For han vil fortsatt være MMs sønn, men muligens ha mindre krav på beskyttelse. Da vil MM havne i en mye større skvis.
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ba om eksempler på hvordan «dårlige egg»
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg er 100 % enig med deg at vi bør avvikle kongehuset. (Men ikke av hensyn til rikets sikkerhet.) Jeg er derimot ikke enig i at vi bør begrense (mer enn vi allerede gjør) hvem de har mulighet til å gifte seg med, så lenge vi har et kongehus.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Dersom noen kongelige utviser risikoadferd så er det vel kanskje lurt å ta fra dem kongelig status. Såvidt jeg kan se har det ikke vært en problemstilling hittil. Du snakker bare om hva som potensielt kunne ha skjedd. Det er mye som kunne ha skjedd, men vi må nesten forholde oss til virkeligheten. Det er jo ikke Mette Marit som har utvist risikoadferd her, det er sønnen hennes. Og det er ingen risikovurdering i verden som kunne forutsett det da han var tre-fire år, og foreldrene giftet seg. Disse problemene ville ikke blitt løst med strengere krav til ektefeller.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-08-24 kl 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tenkte mer på en utvidet som Apple har skrevet om.
Jeg er ellers helt enig i dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Hvorfor skal kronprinsens framtidige kone ha en strengere sikkerhetsklarering enn de som for eksempel jobber tett på regjeringen?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er helt enig med deg i at det ikke er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|