Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Generelt: Synes dere "hakker" på Apple. Hun blir bedt om å gi et eksempel på hva hun mener, og når hun gir et fiktivt eksempel så stemmer det ikke (nei, eksemplet er jo fiktivt).
Jeg kan godt gi et annet fiktivt eksempel. Kronprinsen og kronprinsessen sitter på mange gode plasseringer for terror (feks i OL). Kjenner de mennesker som kan bruke dem til "muldyr"? (Og dette er et fiktivt eksempel. Jeg mener ikke at MM har tenkt å bombe ett eller annet offentlig arrangement)
Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.
Jeg skjønner ikke hvordan dette henger sammen med det jeg skrev?
Skrev for dårlig der. Beklager Poenget mitt var at Mette Marit giftet seg med en mann og inntok en rolle. Det er vel ingen i denne tråden som mener at de ikke skulle gifte seg, men det er jo dette med å innta rollen som er utfordringen. Jeg bare tenkte litt høyt rundt om det reellt sett er mulig å "bare" gifte seg, uten å innta rollen.
Uten sammenligning forøvrig - konen og (yngste) sønnen til Trumph har jo vært rimelig fraværende i offentlighetens lys. Tidligere har det jo ikke vært slik. M Obama var jo for eksempel (min vurdering) en viktig del av presidenten sin suksess.
Jeg mener i alle fall at de mer perifere som DV og MBH lett kunne ha mistet rollen sin (men de ville jo fremdeles ha vært en del av Kongen sin familie, men ikke Kongefamilien)
LilleMeg: Pressen vet nok mye mer enn det de skriver, men det må jo være noe hold i det. For eksempel så er det vanskelig for pressen å forholde seg til hva MBH sin ex sier i en podcast. Jeg synes i alle fall det. Podcaster er ikke spesielt regulert. Hun sier ikke at det er MBH hun snakker om (men som Isprinsessen sier over - det kan man regne på, da hun snakker om andre hendelser som kan tidfestes). Legg merke til at pressen ikke skriver om dette. (I parantes bemerket: Dette har jo vært noe av MeToo problematikken også. Det sklir veldig fort over i ryktespredning og sladder)