Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Opprinnelig lagt inn av Apple, her.
Ser at hans tidligere samboer står frem med egen erfaring fra psykisk og fysisk vold fra Høiby. Det et helt ufattelig at det kan gå så langt og kan ikke skjønne annet enn at monarkiet må avvikles.
At man med historikken og familien til
Både MM og DV kan gifte seg inn i kongefamilien et spinnvilt. Jeg har venner og familie som er ansatt i betydelig lavere stillinger enn dette og som hadde mistet jobben dersom de selv eller familiemedlemmer hadde opptrådt på denne måten. At det ikke kreves i nærheten av sikkerhetsklarering for å bli kongelig sammenlignet med politi ig andre stillinger er helt utrolig.
Selv samboeren min virker å være strengere sikkerhetsklarert enn dem.
Jeg synes det er en skandale.
Du er med andre ord imot at de kongelige får gifte seg med den de vil, ut fra kjærlighet? Du sier "kan gifte seg inn i ...", men det er jo ikke slik at MM eller DV har sendt inn en søknad om å få bli en del av kongefamilien, det er de kongelige som selv har valgt dem, fordi de elsker dem. Skal vi legge begrensninger på det altså, og hvor skal den grensen gå? Politiattest fra ikke bare ektefellen, men også dennes foreldre og søsken? Godkjenning av potensielle ektefellers yrke, eller livssyn? Ikke bare til tronarvinger, men også søsken til tronarvinger?