Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 23:08   #481
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

aiai bor i stavanger jeg...

noen som vet hvor di selger her i nerheten?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

I følge en tråd på mote.no skal so sophie ha OM.

Anna Greta (?) på Madla har ganske mye, spesielt tunika/kjoler. Dessuten har Mrs. Capone på Kvadrat et anseelig utvalg.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 30-08-07, 23:34   #482
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Handlet mitt første babyplagg til nurket i magen

Den var nydelig!

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Så nydeløig antrekk! Hva heter han da?

Bittelillebror mener du?

Gammel 30-08-07, 23:35   #483
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg ny regnfrakk/jakke i dag. Det trengs virkelig her!

Og denne jakka til høsten:

Bodyer til mini

Vårjakke til han

Pysj:

En genser til lillebror og en til bittelillebror

Gammel 30-08-07, 23:35   #484
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Og en nydelig ullfleecedress fra Troll med matchende lue til. Ja, og en tynn hjelmlue i brunt ull

Gammel 31-08-07, 10:22   #485
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger et par gode, litt finere sko til høstens aktiviteter (messe og noen presentasjoner) på jobben og valget falt på Camper. Med stadig voksende mage orket jeg ikke vanlige høyhæle sko. Disse blir nok bra og ble med hjem fra Lille Vinkel i dag.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-07, 19:12   #486
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg trenger et par gode, litt finere sko til høstens aktiviteter (messe og noen presentasjoner) på jobben og valget falt på Camper. Med stadig voksende mage orket jeg ikke vanlige høyhæle sko. Disse blir nok bra og ble med hjem fra Lille Vinkel i dag.

Jeg har akkurat de samme - veldig gode og nette! En dag jeg gikk over gata med disse skoene på, hørte jeg plutselig ei lita jente si bak meg: "Ååå, det var fine sko, mamma!" Camper-sko er suverent - jeg har snart 10 par.

Gammel 31-08-07, 20:49   #487
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er veldig gode. Jeg har nesten samme, bare med bred rem.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 00:20   #488
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Litt klær til de to eldste:

Heldrakt fra Milibe

Heldrakt fra Småfolk

Stonz Bootie:

Gammel 01-09-07, 00:22   #489
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sannemor: Skikkelig shoppedronning om dagen du.
Har ikke ungene dine klær?

Gammel 01-09-07, 00:28   #490
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper du de fine pysjene, Sannemor?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 00:32   #491
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøp Zappen til Azi idag!
Rød og pen og lett og bare helt nydelig!

Og et par nye topper/kjoler fra Lindex til meg.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 01:05   #492
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Sannemor: Skikkelig shoppedronning om dagen du.
Har ikke ungene dine klær?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor kjøper du de fine pysjene, Sannemor?

Jeg kjøper de fleste på nett fra Danmark, bl.a Babytrend.dk og Houseofkids.dk, men de i dag har jeg kjøpt på Cornelias Hus.

Gammel 01-09-07, 13:40   #493
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg kjøper de fleste på nett fra Danmark, bl.a Babytrend.dk og Houseofkids.dk, men de i dag har jeg kjøpt på Cornelias Hus.

www.houseofkids.dk der sendt jeg en bestilling gitt. Tror jeg må holde meg unna slike fristende linker heretter

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 14:00   #494
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sannemor, hvordan er houseofkids på leveringen? Tar det lang tid normalt

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-09-07, 14:00   #495
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Den var nydelig!

Bittelillebror mener du?

Jepp.

Gammel 01-09-07, 19:56   #496
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Sannemor, hvordan er houseofkids på leveringen? Tar det lang tid normalt

Jeg har hørt at de er kjappe, men vet ikke selv ennå. Jeg bestilte fra HoK og Babyfryd var det på mandag tro!? Jeg venter ennå fra begge. Tidligere har iallefall Babyfryd vaært kjappe, godt innenfor 2 uker.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jepp.

Sender deg en prikk

Gammel 01-09-07, 19:56   #497
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Jeg har hørt at de er kjappe, men vet ikke selv ennå. Jeg bestilte fra HoK og Babyfryd var det på mandag tro!? Jeg venter ennå fra begge. Tidligere har iallefall Babyfryd vaært kjappe, godt innenfor 2 uker.

Sender deg en prikk

Fikk visst ikke prikke deg helt ennå, så jeg sender deg en pm

Gammel 01-09-07, 21:19   #498
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg ny regnfrakk/jakke i dag. Det trengs virkelig her!

Og denne jakka til høsten:

Den jakken likte jeg, utrolig fin
Hvor har du kjøpt den Sannemor?

Gammel 01-09-07, 21:55   #499
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den jakken likte jeg, utrolig fin
Hvor har du kjøpt den Sannemor?

Jeg husker ikke hva butikken heter (litt ukjent her ennå), men merket er Vila. Den er kjempefin på, den henger så fint pga det glatte foret inni.

Gammel 02-09-07, 00:14   #500
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da er vinterdressen sikret. Så denne Reima-dressen i Göteborg og angret som en hund på at jeg ikke kjøpte den. Den er ikke å finne i denne fargen i Oslo, men nå har jeg funnet den på nettet

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.