![]() |
#241 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Når Ikea skal komme med varer (2 senger ++) mellom 1600-2200, og siste melding sier de er her mellom 2130-2330...
#242 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19Håper du har fått de nå, Millen!
#243 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråd #19Er det mulig??? Vi har bestilt 2 kontinental rammemadrasser + 2 overmadrasser til levering og det de leverer er 2 overmadrasser. Jeg skjønner virkelig ikke hva Ikea driver med.
#244 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Gruff 1: Telefon frå legekontoret, kikhoste påvist hos yngste.
#245 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19Syrinx: Så kjipt, god bedring!
#246 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Siste jobbedag før ferieuke. Starter med glans, og klarer å kjøre til jobb i nabobyen uten å ta med mobil (med bankkort, førerkort, parkeringsapper, innloggingsapper osv) Inn og si fra om at her blir jeg forsinka. Hjem igjen og graver fram mobilen fra feilveska. Kjører tilbake igjen, og er på plass på jobb. SÅ bortkasta bruk av oppsamlet plusstid og kjørekilometer, for jeg er egentlig ganske uten andre oppgaver enn småplukk og telefonvakt i dag. Trøster meg med at det er ferie etterpå. |
![]() |
![]() |
#247 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråd #19Oppvaskmaskinen har tatt kvelden.
#248 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #19Magesjau. Det er kjekt å få når vi kjører veier utenforvanlig allfarvei. Snart et døgn nåog jeg er skitredd for å ikke klare å holde meg før jeg har et sted å skite. |
![]() |
![]() |
#250 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråd #19
Så herlig at du klarer å sove så lenge da! Tror aldri jeg har klart å sove til lengre enn 10 uansett hvor ille jetlag jeg har. |
![]() |
![]() |
#251 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Mensen.
![]() |
#253 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Gruff fra forrige fredag: Fin flyt på E6 sørover i Troms, fartsgrense 90 km/t. Så kommer vi over til Gratangen, fin vei, slake svinger og fremdeles nitti. Da finner en diger bobil ut at nå skal vi slakke ned til seksti! Går ut fra det var en WOW-opplevelse som foregikk der framme - utsikten er fantastisk. |
![]() |
![]() |
#254 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråd #19Alt for mye vind til å være på stranda ifølge barna, oppi 9.
#256 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Gruffetråd #19
På Island er det flust av bruer med 1 felt, slik at man må ofte vente og tror du ikke turistene kan finne på å stoppe for å ta bilder. Koko! Dette er på Ring1 rundt Island, som E6 her.
#257 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg blir nærmest mannevond av turister som sinker trafikken. En ting at man må beregne dobbelt tid for å kjøre de 15 km til butikken fordi de kjører så sakte, men langt verre er det at det skapes så mange farlige situasjoner når de brått ser ett eller annet fint og farten bremses raskt ned til 40-50 km/t under fartsgrensa. Det er som om de er alene på veien, noe de slett ikke er midt i all ferietrafikken mellom øst- og Vestlandet. |
![]() |
![]() |
#258 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19Uventet mensen i Asia. Har endt opp med vondt med parfymelukt og noe mintgreier man føler godt. Stilig…
#259 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Sukk! Det ser ut til at jeg må reklamere på min to år gamle symaskin Pfaff Ambition 620. |
![]() |
![]() |
#260 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Gruffetråd #19Dundrende hodepine da jeg våknet.
|
|