|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Altså, Aserbajdsjan har et kvinnelag i 3x3 basket (street basket).
![]() |
#62 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Veldig gøy å se Simone Biles kose seg på arenaen. Hun har rikelig tatt knekken på alle som kritiserte henne under og etter forrige OL.
![]() |
#63 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har også sett turn idag. Det var utrolig rørende å se hvordan Simone Biles virkelig blomstret! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har latt meg fascinere av kårdefekting i dag også, og etter å ha lest meg opp litt gleder jeg meg til å se sabre fencing (vet ikke hva sabre er på norsk, sabel, lissom?) som jeg tror er i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Den håndballkampen bør vel rett inn i lærebøkene som en slitekamp med heldig utfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Permakulturell
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Ho-hoi - den kampen skulle jeg gjerne sett det siste minuttet av på TV, du! Men NRK radio-kommentatorene gjorde radioopplevelsen stor (og god, til slutt).
![]() |
#70 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg ser på triatlon nå. Det er litt artig. Gleder meg til friidrett og bryting, men ellers blir det bare å se etter innfallsmetoden (evt. etter hva Frøkna ser). Styrer unna alt av ballsport, det er altså så kjedelig å se på! Særlig håndball, de bare springer fram og tilbake på banen. (*dukker*)
![]() |
#71 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: OL i Paris 2024Er det ikke sprangridning i dag? Skulle gjerne sett, men er på kundebesøk… |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ctrl+z
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Mens jeg synes bryting er kjedelig, fordi de bare står og stanger eller tuller rundt på bakken.
![]() |
#73 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: OL i Paris 2024
Gresk-romersk (det de norske herrebryterne stort sett driver med) er kjedelig ja – der er det mest stanging og litt rulling. Damene bryter fristil, og det er mye artigere, for de kan bruke beina, og da blir det mer luftige kast og action. Jeg ser bare gresk-romersk hvis jeg kjenner en av bryterne.
![]() |
#74 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg lånte bort telefonen min på hyttetur i dag, så venninne fikk sett der 13 siste minuttene av håndballen på min Max. Hun var heøt i 100!
![]() |
#76 |
Glad
|
![]() Sv: OL i Paris 2024
Nei det var dag 2 med kvalifisering til finale i dressur. Hvor vår norske 45-åring gikk videre. Finalen går 4. august. Jeg kan ikke mye om sporten, men har da lært litt det siste året. Og det denne damen har prestert i dag er utrolig bra.
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Irriterende at det er feil i programoversikten på tv Norge og eurosport kanalene 90% av tilfellene. Det står at det er tennis på tv som vises men tvbildene viser da vitterlig golf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ctrl+z
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg bruker denne oversikten, den oppdateres ganske bra:
![]() |
|
|