Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-24, 09:10   #161
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #19

Lite søvn, regn hele tiden.

Gammel 17-07-24, 09:18   #162
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Lite søvn, regn hele tiden.

slenger på måker her, som ikke gjør noe bedre for nattesøvnen. Og jeg som trodde at de hadde flydd i gårkveld, da det var ingen igjen på taket nedenfor. Neida, de var nok bare på fest og hadde nachspielet hjemme, ja

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 09:45   #163
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Dårlig vær. Denne sommeren har vært helt tragisk.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 10:32   #164
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gledet meg til å verke mindre i ledd og kropp med varmere vær. Vel, det slo ikke til og jeg fortsetter med like mye medisiner og like mye vondt.
Vurderer sterkt å hive meg på behandlingsreise i november.

Gammel 17-07-24, 10:45   #165
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kjapp klesvask hos svigermor, vi reiser videre i morgen.

Mannen kommer etter en stund og sier, jeg innså akkurat at jeg gjorde en feil ved klesvasken. Jaha? Glemte såpe

Vi har vaskemaskin med automatisk såpedispenser og tisetter bare mer såpe i tanken når den sier fra at der er lite. Eller i eget kammer ved valg av program hvor den sier tilsier egen såpe (ull, teknisk etc)

Jadda, det blir en ny runde da. Undertøy bør vaskes med litt såpe.

Gammel 17-07-24, 10:46   #166
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Dårlig vær. Denne sommeren har vært helt tragisk.

Enig.

Gammel 17-07-24, 10:48   #167
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg forsøker å sy sammen noe opplegg for den beste drøye uken før vi har hotellrom fra fredag neste uke i forbindelse med et bryllup.

Og ja, været er ikke helt på min side, det er telt-camping som er planen.

Gammel 17-07-24, 10:52   #168
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bremsene på sykkelen bråker. Hadde tenkt å vente med service til etter ferien, men spørs om jeg må ta en grundig rens og sjekke bremseskivene asap.

Gammel 17-07-24, 12:03   #169
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men de blir jo ikke noe fine da. Ville egentlig hatt nytt med lakk og alt bare mye kortere. Skikkelig luksusproblem. Men ender nok med å file ned bare før motorsykketur. Får få kjøpt meg en skikkelig fil.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 13:48   #170
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sover ikke om natten!! Masse restlesslegs, syk, hoste, hostende mann og dritt! Og alt i bortreiseferien!! Og regn!!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 17:31   #171
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Karamell

Gammel 17-07-24, 19:59   #172
Malama

Malama sin avatar

Standard

Noen, altså meg, tittet ned i "strøm-boksen" og fant at den var full og det var noe ledning nedig der, så den er nok urørt fra i fjor. Tenkte å dobbeltsjekke senere, men neste gang jeg så den tenkte jeg at den er sjekket, bær ut i hengeren.

Det er ikke smart å bruke så lite tid på å pakke til ferie som jeg gjorde i år.

Mannen spurte så jeg sjekket nå. Vi drar på camping i morgen, en plass vi vet det er litt langt mellom strøm stolpene til tider

Der var en ledning ja. 10 meter. Hvor er den på 25 ?ble brukt hjemme i vinter....(Tror den er 20 egentlig)

Mannen dro derved og kjøpte en 2,5 mm tversnitt, 25 meter skjøteledning. De er langt dyrere enn 20 meter og se fleste som selges er 1,5 mm men campingreglene tilsier 2,5 så da så.

Kjedelig. Men da får jeg sannelig sjekke grundigere neste år. At den er med.

Gammel 17-07-24, 20:51   #173
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

En flue som surrer rundt meg....

Gammel 17-07-24, 20:52   #174
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremdeles syk og den forp!!!! el-bilen lader ikke og vi er på en hytte!! Og når vi dro på en butikk for å lade skiten, så satt kabelen dønn fast i bilen! Viking ble tilkat og fikk heller ikke ut kabelen!! Men så, ved et mirakel, etter minst en time, begynte bilen å lyse og kabelen slapp! Vi har fremdeles uladet bil da, men nok strøm til å kjøre til merkeverksted i morgen! Så enten lader den pent og pyntelig som den skal i morgen, eller så må vi ha leiebi. Kjenner jeg er spent på de 70 milene hjem dersom den faktisk lader ...

Sist redigert av Karamell : 17-07-24 kl 22:36.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 20:55   #175
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ett myggstikk på leggen, og jeg er så hoven at det vises gjennom klærne. Det er ingen overraskelse at jeg er allergisk mot mygg, men jeg hadde glemt hvor ille det var. Nå dunker det og presser på, og leggen er varm og rød.

Gammel 18-07-24, 08:08   #176
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sover ikke om natten!! Masse restlesslegs, syk, hoste, hostende mann og dritt! Og alt i bortreiseferien!! Og regn!!

Stakkars deg!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 18-07-24, 08:46   #177
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er snart en uke siden det skjedde, men jeg går fortsatt og gruffer over hun som satt og facetimet med en mann i garderoben på SATS. Jeg trodde først hun bare hadde på høyttaler, og syntes det var ille nok, men så hadde hun på KAMERA! I damegarderoben!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-07-24, 09:05   #178
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er snart en uke siden det skjedde, men jeg går fortsatt og gruffer over hun som satt og facetimet med en mann i garderoben på SATS. Jeg trodde først hun bare hadde på høyttaler, og syntes det var ille nok, men så hadde hun på KAMERA! I damegarderoben!

Nei, giii deg! Så dum går det ikke an å være?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 18-07-24, 09:19   #179
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Nesten en uke på teltferie i regn og atter regn. Det er faktisk ganske kjipt når det meste skal skje utendørs. Klær har bært våte siden mandag, de tørket ikke. To netter har ert regnet INN, tipper en liter eller to i mengde. Blitt forkjølet og pusten surkler når jeg ikke hoster.

Gammel 18-07-24, 11:38   #180
Malama

Malama sin avatar

Standard

Hva gjør man egentlig med telt og utstyr når man har teltet i regnvær ?

Vi setter kursen mot camping i telt nå i løpet av en time eller to og det er fine meldinger til søndag men så kommer det regn og jeg har egentlig ikke lyst å dra, for hvor skal vi dra ? Vi har hotell fra fredag, i forbindelse med bryllup og skal ikke hjem før etter det bryllupet, men om vi telter frem til fredag, så har vi vått telt og vått utstyr i hengeren helt til vi kommer hjem, og det er et svært telt og ikke så lett å tørke hjemme heller om det regner der, som det sikkert gjør.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.