Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-24, 12:17   #861
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Vi har snart sett hele Badehotellet på nytt, alle ti sesongene. Nå hår vi rundt og prater dansk og driver ungene til vanvidd.

Jeg har sett tidligere sesonger av Love is Blind alene, men tror jeg har nådd metningspunktet for drama nå. Mulig jeg må finne noe feelgood til rolige feriemorgener. (Jeg våkner typisk tre-fire timer før resten av familien).

Gammel 01-07-24, 12:36   #862
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kanskje jeg skal se Mother og the bride på Netflix i kveld.

Styr unna!!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-07-24, 08:40   #863
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Dr. Who med lillesøster og House of dragons med storebror.
Og dette er humor på NRK.

tink er ikke aktiv  
Gammel 04-07-24, 10:34   #864
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Har sett Farlige bofeller på Netflix, og tatt i betraktning at det var en dokumentar må jeg si at fy farao hvor crazy folk det er der ute. Som du plutselig har kommet i skade for å tegne leiekontrakt med.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-24, 10:42   #865
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ser filmen Babylon og den er helt crazy.
Ellers ser jeg når jeg orker: Lykkevika S3, 1883 (kjedelig), Oslo Fengsel.

Sist redigert av Millen : 04-07-24 kl 11:14.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-07-24, 10:57   #866
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

House of the Dragon s2 og Pachinko.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 04-07-24, 11:13   #867
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oslo Fengsel og Suits.

Gammel 05-07-24, 16:16   #868
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så sesong 2 del 1 av That 90s show i en jafs nettopp. Ikke akkurat kvalitet, men det er jo i det minste Kitty og Red da. Ungdommene er bare irriterende, minus Ozzie.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 05-07-24, 23:17   #869
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

I kveld har jeg kost meg med Milf of Norway!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 07-07-24, 09:06   #870
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Min ødelagte hjerne på NRK. En dokumentar om mennesker i alderen 37 til 58 år som har hatt slag eller blodpropp. Trist, men informativt.

Gammel 07-07-24, 13:52   #871
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Furia på nrk. Spennende.

Gammel 07-07-24, 14:24   #872
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hotel Portofino S3. på NRK.
Welcome to Wrexham innimellom (er jo ikke fotball interessert idet hele tatt).

Gammel 10-07-24, 12:08   #873
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Serie om Marilyn Monroe på nrk. 4x40min. Utrolig bra.

Det siste avspilte utsagnet hennes i episode 4: noe lignende som dette: "det ville vært fint å bli sett på som en person." Altså ikke bare en kropp.

For en tankevekkende og opplysende serie, og for en person og for et liv hun hadde! Anbefales på det sterkeste.

Gammel 11-07-24, 09:12   #874
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Siden det var så lite nytt, begynte jeg på Six Feet Under (HBO/max) fra starten. Den er virkelig noe for seg selv! Kjæresten hadde ikke sett den, men jeg så den når den kom på tidlig 2000-tall.

Gammel 11-07-24, 09:35   #875
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Siden jeg er sykmeldt for tiden ser jeg masse:
Siste episodene av Midsomer Murders
Flere true crime serier
The father (film)
The whale (film)

Gammel 11-07-24, 09:44   #876
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser Bridgerton. Sesong en foreløpig, ganske underholdende.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-07-24, 09:03   #877
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Siden det var så lite nytt, begynte jeg på Six Feet Under (HBO/max) fra starten. Den er virkelig noe for seg selv! Kjæresten hadde ikke sett den, men jeg så den når den kom på tidlig 2000-tall.

Jeg har ikke sett den før, så jeg driver og ser den nå! Ser ikke så ofte, så det går litt sakte, men den er herlig ja! Skjønner den må ha vært kontroversiell for 20 år siden.

Gammel 12-07-24, 19:08   #878
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har "endelig" sett litt tv-serier igjen. Jeg har pløyd meg gjennom Bones, Criminal Minds, Call the Midwife, Greys Anatomy og A Discovery of witches.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se, har så vidt startet på første episoden av Station 19. Jeg har sett deler eller alt av Private Practice, så er ikke sikker på om jeg orker en ny runde av det.

Mulig ny runde av Gilmore girls?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 12-07-24, 19:10   #879
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett meg gjennom The Mole, men skal snart se siste sesong av Sweet Tooth og Tokyo Vice. Bare må ha litt mer energi så jeg orker å følge ordentlig med.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-07-24, 19:12   #880
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sett filmen She Said, som handler om to kvinnelige journalister som startet avsløringen av flere tiår av Harvey Weinsteins seksuelle overgrep.

Også har jeg hatt gjensyn med Steel Magnolias fra 1989..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.