|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel føler du deg? Ikke tenk på fysiske plager, uten hvor gammel du føler deg | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1,54% |
21-23 |
0 | 0% |
24-26 |
4 | 6,15% |
27-29 |
5 | 7,69% |
30-32 |
6 | 9,23% |
33-34 |
8 | 12,31% |
35-37 |
5 | 7,69% |
39-41 |
13 | 20,00% |
42-44 |
10 | 15,38% |
45-47 |
3 | 4,62% |
48-50 |
2 | 3,08% |
51-53 |
4 | 6,15% |
54-56 |
1 | 1,54% |
57-59 |
0 | 0% |
60-62 |
1 | 1,54% |
63-65 |
0 | 0% |
Over 65 |
2 | 3,08% |
Deltakere: 65. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?
Jeg sammenligner ikke meg selv med noen som helst når det gjelder "mental alder". Men klart jeg ikke føler meg som 32 hele tiden, jeg føler meg rimelig ofte som min egentlig alder også. Men langt inne i meg så er jeg like leken som når jeg var 32, men selvsagt klokere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
intro
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Utvilsomt over 65.
![]() |
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg tas ofte for å være yngre enn jeg er. Jeg er 48, og kjenner meg egentlig godt igjen i alderen min. Men jeg ser jo at det er folk på jobb som jeg er jevngammel med og som jeg føler er fryktelig satt.
![]() |
![]() |
#24 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fysisk er jeg på den dårlige siden av jevnaldrende og mentalt blir jeg raskere sliten enn de fleste på min alder. Jeg er klar over det |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Tja, jeg er ihvertfall friskere, altså har bedre helse enn mange på min alder.
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg synes det er vanskelig å skille fysiske plager fra mental alder, for meg henger det sammen. Den reduserte helsa gjør at jeg føler meg veldig mye eldre, nettopp fordi det begrenser meg. Jeg føler meg ikke som en tjueåring når jeg sliter med å gå i trapper, liksom.
![]() |
#27 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Kiropraktoren min sa at kroppen min var som en skrøpelig 75-åring da jeg var 34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Rundt 100 vil jeg tro. Jeg har tross alt en bil- og begravelseskonto. Whatever comes first. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg er veldig fornøyd med at jeg og dattera mi på 27 stadig blir tatt for å være søsken. Dattera? Not so much |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Peppy!
|
Presist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Haha, min eldste sønn (28) og jeg har også blitt tatt for å være søsken et par ganger - og to ganger den siste måneden har folk trodd vi har vært på date - én gang vi var på kino og én gang vi var ute og spiste. Jeg syntes det var skikkelig pinlig, han bare lo og sendte snap til alle kompisene
![]() |
#32 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg aner ikke faktisk. Er visst enig med Input.
![]() |
#35 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Føler meg yngre enn jeg er ca. 10 år yngre. Flere ytre omstendighet som gjør at jeg har "mistet" noe tid. Samme følelse som i ferier, hva er klokken? Hvilken uke er det? Hvilken dag er det?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 10-07-24 kl 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fola Blakken
|
You and me, Blue. Jeg er minst 70.
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg tror jeg føler meg omtrent like gammel som jeg er, pluss minus noen år etter dagsformen, kanskje.
![]() |
#39 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg har problemer med å føle alder. Jeg gjør liksom det samme som jeg alltid har gjort. Har litt mer livserfaring da, men fremdeles elsker jeg konserter, nye tatoveringer, kjøre snowboard, sykle fort, gå med håret løst (
![]() |
#40 |
intro
|
![]() Sv: Hva er din mentale alder?Jeg sykler fortere enn mange på min alder, men ellers går det i Wordfeud, puslespill og langsomme joggeturer langs den samme ruta år etter år. Det er null risikotagen, null eventyrlyst, intet ønske om å prøve noe nytt. Jeg beveger meg i små sirkler og har alltid gjort det. Når noe først trekker ned i alder, er det bare negative ting som dårlig taper-egenskaper og et hissig temperament. Ellers er det i hovedsak et ønske om å unngå støy og få være i fred. Sånn ca. 76 der, altså.
![]() |
![]() |
|
|