|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Det sprutet glodhett vann ut av varmtvannstankens trykkventil! Fikk lukket så den bare dryppet heftig og nå har rørlegger skiftet pakningen. Må bestille ny tank etter feren da den er over 20 år gammel.
#22 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Nå er jeg skikkelig sur på en flisespikkete sjef, som er veldig "ikke gjør som jeg gjør, gjør som jeg sier". Det er skikkelig usjarmerende.
#23 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19En kjenning har sett seg ut en annen kjenning som hoggestabbe. Og prøver å bruke meg som "fortrolig", en å komme med alle påstandene til. Jeg har sagt fra hva jeg mener om det, og at det ikke har endret seg på de tre årene siden sist jeg måtte si fra. |
![]() |
![]() |
#24 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg har kjøpt meg en dyr og fin kjole til bryllup i sommer. Den går i retur siden jeg innser at jeg atter en jævla gang er den som ender opp på kjøkkenet. Jeg vet ikke om jeg noen gang har vært fullblods gjest i et sånt selskap, det er liksom opplest og vedtatt at Nextlife, ja hun styrer kjøkkenbutikken.
#25 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Gruffetråd #19
What? Fordi du er utdannet kokk? Og så gjøres dette uten å avklares på forhånd? Å ta ansvar for maten er vel en ganske stor jobb i et bryllup, og dette tas for gitt? Skjønner du gruffer!
#26 |
Rockesøster
|
Ja, fordi jeg er utdannet kokk og fordi jeg alltid tar ansvar når andre planer er ufullstendig og dårlige, da er det tydeligvis lett å tenke at det er null stress, for jeg kommer jo å slukker alle branner og får ting i havn.
#27 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gruffetråd #19Å fy søren, Nextlife!!! |
![]() |
![]() |
#28 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #19Det er nesten så jeg hadde vurdert å droppe hele bryllupet, Nextlife så fikk de klare seg selv.
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #19Det er jo galskap. Man kan da ikke satse hele kjøkkenansvaret til brylluet sitt på godvilje.... Det fortjener de ikke. Obs, nei, du kommer visst ikke...
#31 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Hørte om noe lignende i vår, Nextlife. Noen "amatører" som hadde konfirmasjon, og booket "lokale med kjøkken". Uten å skjønne eller tenke over at man bør ha mer enn én komfyr med fire plater og stekeovn for å fikse varm-mat til femti personer. En jeg kjenner ble spurt om å hjelpe i siste liten, og måtte på bygda og låne inn hybelkomfyrer og kokeplater for å få varmet opp forhåndslaget mat. |
![]() |
![]() |
#32 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gruffetråd #19Tenåring på venterommet hos tannlegen har høy lyd på mobilen og skoene oppi sofaen. Herregud, er jeg blitt dritsur og 80 år når jeg reagerer veldig på dette? Er det innafor å si noe, og i tilfelle hva? Hun vil vel synes jeg er bitch uansett hvordan jeg sier det, så jeg står nok over. Hilsen Irritabel og Konfliktsky. |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg håper noen sier i fra om det skulle vært mitt barn.
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Det er kjempevær og veldig varmt ute. Og er meldt dårligere igjen fra i morgen. Men jeg er helt gåen etter en uke med maling, bæring, skruing av møbler og rydding, og har fortsatt en del igjen her inne som må gjøres.
![]() |
#35 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Nextlife: Det er jo uakseptabelt. Og for hver gang du stiller opp slik, vil forventningene til deg for neste anledning øke. På tide å hente fram hormoner og indre hurper, og sette ned foten. Det er ikke slemt, bare ærlig og ryddig. |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #19Kjempevær og supert ute her også, og regn i morgen.
#37 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
100% enig. Jeg hadde sagt fra. (Nevnte jeg at jeg er konfliktsky lenger oppe? |
![]() |
![]() |
#38 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Så utrolig frekt, Nextlife. |
![]() |
![]() |
#39 |
Introvert optimist
|
Helt enig! Totalt uakseptabelt å forvente dette her.
Du burde få kontakt med din indre bitch i sånne settinger. Drittunge!
#40 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg har tenkt på Nextlife i hele dag. Vi planlegger bryllup og jeg måtte tenke over om vi pålegger noen av gjestene for mange oppgaver. De skal jo være nettopp det, gjester, så det skal bare mangle at de er fritatt for plikter. God påminnelse, egentlig.
|
|