Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor stor TV må man ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-24, 12:03   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor TV må man ha?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Et av de jeg nylig så på var så matt i skjermen at det ikke var noen form for gjenskinn, til tross for vindu rett på andre siden. Mener at jeg har sett noen som er litt blankere, så mulig det finnes i ulike varianter der.

De nyeste Frammene er de matteste. Har en fra 2018 og har vært inne på tanken å bytte til ny... Min er heller ikke så tynn (ut fra veggen) som de nyere.

The Frame består av to deler: Skjermen på veggen og "selve tv'n"/boksen som står et annet sted. En tynn-tynn gjennomsiktig ledning mellom de to, jeg har skjult min bak en blomst. :

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.