Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-24, 13:28   #1
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Problemet med kø er jo ikke kortvarig med tre år. Det er stress å ikke kunne kjøre til aktiviteter, jobb og handel uten å havne i endeløse køer. Ikke tenk på å reise kollektivt, det har vært så mange forsinkelser siste uken. Det vanlige, signalfeil.

Jeg kjører til jobb på 18 min med avreise kl 07, hjem kan det ta en time. Så nå sykler jeg 20 km hver vei, synes det er så stressende, så mange som tar seg til rette midt i sykkelbanen med stygge forbikjøringer som resultat. Så mange som sykler med alt for høy fart, og ingen gir tegn til å skulle svinge av veien eller stoppe. Igjen sykler jeg kl 07 for å unngå rush, men hjem er det stress.

Gammel 18-06-24, 23:53   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg reiser kollektivt til jobb, men når det er store forsinkelser på toget, kjører jeg et stykke med mannen og buss videre.
Jeg tenker at løsningen på miljøproblemene ikke er å plutselig sette inn tiltak som reduserer fremkommeligheten med 33% på kort varsel uten at folk har noen muligheter til å velge andre løsninger. Jeg trenger å kunne kjøre bil for å følge opp gamle foreldre og delta på egne aktiviteter utenom jobb.
Alle kan ikke bo i byen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.