Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-24, 22:18   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg elsker å kjøpe brukt! Mitt siste kjøp var et par fine grønne sommersandaler (med litt høye hæler), samt en fin Cala & Jade-veske. Har ikke solgt så mye i det siste, men burde lagt ut en støvsuger som ligger i veien her.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-24, 09:30   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk ryddet unna og solgt en del før vi skulle ha konfirmasjon, et par sykler, hyller og div.
I løpet av sommeren er håpet å få unna en del greier som tar opp plass i uthuset, bl.a. noe eldre landbruksutstyr. Vel , det var planen i fjor også, men det ble ikke noe av, så vi får se hva som skjer.

Ellers har både og døtrene handlet en del brukte klær og vært på klesbyttedag, og minstejenta får bursdagsgave fra finn.no.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 14:48   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg elsker å kjøpe brukt! Mitt siste kjøp var et par fine grønne sommersandaler (med litt høye hæler), samt en fin Cala & Jade-veske. Har ikke solgt så mye i det siste, men burde lagt ut en støvsuger som ligger i veien her.

Har du en brukbar støvsuger du ønsker å selge?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 19:37   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Har du en brukbar støvsuger du ønsker å selge?

Jeg har en eldre Miele å selge. Den har "fjernstyring" på håndtaket men den fungerer ikke lenger så man må stille styrken og av/på på selve støvsugeren. Mener den fungere helt fint ellers.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 23:35   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har en eldre Miele å selge. Den har "fjernstyring" på håndtaket men den fungerer ikke lenger så man må stille styrken og av/på på selve støvsugeren. Mener den fungere helt fint ellers.

Ok. Tror jeg går for en uten defekter (siden den vi har også er delvis fungerende).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.