Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-24, 16:04   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Sportsbh med padding. Seriøst, hva er det for en dustete ide?? Går man en lang fjelltur i sol og fint vær, så svetter man. Paddingen sørger for å holde boobsa fuktige hele turen, så de er iskalde når man kommer hjem. Må være en mann som designa de. Blir shopping i kveld, ja.

Det trenger jeg! Hvor kjøper man sånt?
Jeg gidder ikke bruke bh når jeg jobber om kveldene for stroppene sklir bare ned når jeg er i aktivitet og da blir det bare styr å gå å dra de opp hele tiden særlig med tanke på at jeg alltid har publikum, så nå bruker jeg bare "boob-tape" og dropper hele bh-en, men så har jeg begynt å reagere på tapen, så da trenger jeg sports-bh med padding.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.