Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-24, 11:04   #721
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.902
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

God bedring, Nenne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 12:43   #722
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.989
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Huff!

Hvis han i tillegg er over 50 så kan han kanskje også glede seg over at da følger det automatisk med en koloskopi på kjøpet ved blindtarmbetennelse.


Det mener jeg bare gjelder de som har blitt behandlet ikke-operativt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 13:08   #723
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har gigamunnsår på overleppa og enorm underjordisk kvise på nesa, og lurer på om de to burde få eget rom i natt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 13:55   #724
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.722
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det mener jeg bare gjelder de som har blitt behandlet ikke-operativt.

Han er behandlet kjempeoperativt, det tok visst to og en halv time, pga alvorlig forløp med bukhinnebetennelse og det hele. Var en tur innom i dag, og tviler på at han kommer hjem i morgen. Men verdiene går visst riktig vei, så det ser i det minste ut som antibiotikaen virker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 18:13   #725
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Da håper jeg i det minste de har fått et godt bilde av situasjonen så han i hvert fall slipper den ekstra bonusen. Mannen syns det var utur, først syk og operasjon (kikkhull), og så koloskopi på kjøpet. Særlig siden han var bare noen måneder forbi femti.

Fortsatt god bedring! Han må huske at heling tar tid og krefter!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 18:38   #726
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.920
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg er syk på tredje dagen, men er i bedring. Kveldene er bedre enn morgen/fomiddag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 18:41   #727
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Sportsbh med padding. Seriøst, hva er det for en dustete ide?? Går man en lang fjelltur i sol og fint vær, så svetter man. Paddingen sørger for å holde boobsa fuktige hele turen, så de er iskalde når man kommer hjem. Må være en mann som designa de. Blir shopping i kveld, ja.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 18:46   #728
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Går det ikke an å nappe dem ut? (Tror litt av motivasjonen er nipple-cover, forresten. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 19:01   #729
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.726
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg misliker bh med padding, de har en egen evne til å bli misformet i vask synes jeg. Uttakbare er det verste, de bretter seg og blir aldri det samme.

Men så kommer denne årstiden hvor jeg ikke har flere lag og/eller tykke gensere og da er nippel-cover et vesentlig poeng. Jeg har funnet noen bh'er jeg likte godt i vinter. Men de funker ikke med bare en skjorte over på jobb innså jeg. Så jeg må på shopping igjen. I mellomtiden fant jeg noe fra i fjor sommer hvor jeg klarte rearrangere noe uttakbar padding så det ikke så helt absurd ut.

Blæ.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-24, 20:09   #730
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Går det ikke an å nappe dem ut? (Tror litt av motivasjonen er nipple-cover, forresten. )

Ikke uttakbar, bare jækla godt fastsydd. Mulig jeg klarer å fjerne de på et vis, og heller klippe til et lignende stykke i ull og sy fast i stedet.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 12:15   #731
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Lunsj hvor en gruppe hvite middelaldrende menn med utestemme snakker om politikk (Israel/Palestina) og kjønnsidentitet og med formuleringer som gjør alle andre enn dem sjøl til idioter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 13:57   #732
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Kjeveortopedens pris er fast, et minimum på 43 000,-. At behandlingen er ferdig 20 uker før tiden har ingenting å si, betal 7000,- hver 8. uke til november. Kan bare bli dyrere, ikke billigere. .
De har spart 20 veldig dyre formstøpte plater.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 13:59   #733
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg føler meg skikkelig elendig etter helvetesild-vaksina i går. Når en blir SÅ sjaber av vaksina, skjønner jeg jo at det virkelig ikke er noe man vil bli syk av.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 14:21   #734
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Yaikes, Lavender!
Jeg står i kø til kjevekirurg nå og må bare vente i 12 måneder. I mellomtiden kan jeg ikke jobbe. Jeg blir sprø.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 15:34   #735
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.183
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Dro tidlig fra jobb pga fint vær. Toget forsinket som vanlig, så det kunne jeg droppet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 15:34   #736
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.183
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Nevnte jeg manglende sitteplass på forsinket tog?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 15:41   #737
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.037
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

At jeg må kle meg godt i morgen selv om det skal være like strålende varmt som i dag. Men jeg skal oppholde meg på et kaldt sted.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 16:04   #738
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Sportsbh med padding. Seriøst, hva er det for en dustete ide?? Går man en lang fjelltur i sol og fint vær, så svetter man. Paddingen sørger for å holde boobsa fuktige hele turen, så de er iskalde når man kommer hjem. Må være en mann som designa de. Blir shopping i kveld, ja.

Det trenger jeg! Hvor kjøper man sånt?
Jeg gidder ikke bruke bh når jeg jobber om kveldene for stroppene sklir bare ned når jeg er i aktivitet og da blir det bare styr å gå å dra de opp hele tiden særlig med tanke på at jeg alltid har publikum, så nå bruker jeg bare "boob-tape" og dropper hele bh-en, men så har jeg begynt å reagere på tapen, så da trenger jeg sports-bh med padding.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 23:59   #739
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.490
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kjeveortopedens pris er fast, et minimum på 43 000,-. At behandlingen er ferdig 20 uker før tiden har ingenting å si, betal 7000,- hver 8. uke til november. Kan bare bli dyrere, ikke billigere. .
De har spart 20 veldig dyre formstøpte plater.

Er det sant?? Til barn? Gidder du prikke meg med hvor? Vi er i startgropa på yngstemann, og det er myyye som må gjøres.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 09:40   #740
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det viser seg at det har vært en stor bursdagsfest for noen på trinnet (6. trinn), hvor alle utenom 3 av de aktuelle elevene i kontaktgruppen var invitert i tillegg til et flertall fra en annen kontaktgruppe. Det kan være at det fortsatt er marginalt under halvparten av "klassen" 50 elever, men jeg tenker at det er temmelig umusikalsk å utelate 3 av de man har vært i gruppe med siden 1. trinn.

Mitt barn er en av de utelatte, men har ikke sagt noe om dette selv. Det var en annen forelder som gjorde meg oppmerksom på det. Ønsker ikke å lage mer drama enn nødvendig, men håper jeg klarer å røyke ut hvordan barnet opplever dette.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no