Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

ESC og Israel?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-24, 20:31   #28
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har ikke sett på MGP på flere tiår, siden før jeg fikk barn i 1992. Jeg har aldri stemt og kommer antakelig ikke til å gjøre det nå heller. Hele greia er absurd, inklusive det at Israel får være med i en europeisk konkurranse. Jeg satser på at en av dere oppdaterer meg på hvordan det går.

Det er en konkurranse i regi av EBU, hvor Israel er medlem, og visstbok har vært medlem helt fra starten. Ikke en Europeisk konkurranse (selv om det hovedsakelig er europeiske land som er medlemmer).

Jeg har aldri stemt før, og kommer neppe til å gjøre det nå heller. Men det kommer trolig til å stå på, og jeg kommer til å følge delvis med. Jeg var opprinnelig invitert på en ESC-fest, men drar ikke dit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.