Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-24, 09:59   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Jeg dobbeltsjekket med bilder det med 2020 og 21, men jeg husker det ja, fordi 2020 var så pass spesiell 07. mai siden "ingenting var lov" og jeg husker at jeg i ettertid angret på at jeg tok på meg bunad når jeg bare skulle kjøre musikanter fra sted til sted (tror jeg hadde to i bilen et par ganger, det kan jo nesten ikke ha vært lov...) for det var så ekstremt dårlig vær. Det ar ikke annonsert hvor de skulle spille, for det var ikke lov å samle folk.

Året etterpå var det blittelitt mer lov så da var det annonsert hvor de skulle spille, også gikk de fra sted til sted, og speideren kjørte forran med et anlegg i en åpen bil og spilte musikk mens de gikk, det var fortsatt ikke lov å gå i tog, men korpset gikk fra sted til sted og spilte. Den åpne bilen gjør at jeg husker at det ikke pøsregnet. Bildene mine bekrefter sol.

Jeg husker 2011 også, fordi det var mellomste sin første, og det var førte toget vi gikk i med eldstemann også.

Jeg klarer ikke huske eksakt hvilket år alt annet var, det året det var så varmt at vi holdt på å renne vekk, de to eldste gikk i bhg, men eksakt hvilket av de årene e ar, trolig året før eldste begynte på skolen basert på hvor vi feiret og hvilke under som var født. Sånne knagger henger jeg det på. Trolig fordi jeg er såpass tradisjonsbundet og liker 17. mai godt, så det er sånne ting jeg husker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.