Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumpe og store pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-24, 09:15   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommersceneklær til stuttjukk dame m stor rumoe og store pupper

Gøy! Selv om jeg elsker lin i sommervarmen, så skrukker det jo noe innmari, og med evt. scenelys kan sånt syns veldig godt og se litt uflidd ut.

Jeg tenker du trenger et stoff og farge der svette ikke syns veldig godt, og som er luftig.

Hva med en lekker kaftan? Det syns jeg er kjempestilig og vil ta seg godt ut om det blåser litt også. Man kan selvsagt bruke belte på dem også, om man vil det.

Rodebjer har mange, denne blant annet:

HM: https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1222671002.html

Disse gjør det ikke om er lange, syns jeg, på scenen ser det bare kult ut. Men de er lette å legge opp også, om nødvendig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.