|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #18
Ja, jeg forstår jo det, i de tilfellene hvor det faktisk er fare for ikke å få vurdering (og jeg vet hva det vi si å få IV i et fag altså
Ja, det er nettopp det jeg sier at jeg regnet med. Jeg antok at det var en standardtekst, og fikk det bekreftet. Heldigvis vil jeg si, for ellers hadde jo innholdet i brevet i alle fall ikke gitt mening. Så jeg mener ikke at læreren skal skrive individuelle brev til hver og en, selvsagt må det lages standardbrev. Jeg mener at man kanskje kan vurdere om det er nødvendig å sende ut brev i det hele tatt, i absolutt alle disse tilfellene. Det er ikke særlig nyttig for mottakerens (og dennes foresattes) del. Det mister fort sin funksjon når det ikke egentlig er fare for å miste vurdering, det er bare noe som står i standardbrevet, som sendes ut hver gang man er syk på en prøve, uansett vurderingsgrunnlag eller ikke. Men jeg skjønner at det er nødvendig for lærerens del, for å være sikker på å ha gjort alt riktig, så det forstår jeg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-03-24 kl 19:35. |
![]() |
|
|