Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-24, 12:02   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Ja, de rentene de rentene, jeg føler vi betaler en del renter. Lånet er på knapt halvannen mill, så noe renter er det jo. Så de får jo i det minste utsalg på skatten da ja, og er nok med på at vi får igjen begge to. Ikke sånn kjempemye men samlet sett nok til at et er kjekt. (eller, det dekker ca en mnd avdrag, uten renter, på det tidligere nevnte lånet....)

Menne, jeg var og tittet på skattekortet mitt, og det ser liksom ut til å mene at vi skal ha mer lån i 2024 enn det ser ut til utfra nedbetalingsplanen i banken, så jeg må dobbeltsjekke det med forventet rentebeløp, dersom rentene settes ned og det hele utover høsten.

Men endrer jeg det så får jeg prosentkort. Jeg har alltid hatt tabellkort, og "lært" at med tabellkort trenger jeg ikke bekymre meg for om jeg går opp eller ned i lønn for da trekker den høyere prosent på høyere lønn, eller noe sånn.
Men, prosentkort funker vel det også, jeg har bare alltid hatt tabellkort og alltid fått igjen noen tusenlapper og vært fornøyd med det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.