|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #17+1 stemme på Timar
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #17Hodet er av og på i dag, så spesielt effektiv er jeg ikke. Dessuten gruffer jeg over at noen godkjente denne ukas timeliste to minutter etter at jeg hadde feilsendt den som ferdig. Det var forrige ukes liste jeg skulle ferdigstille. Jada, jeg gjorde feil, varslet straks de som kan låse den opp, men da hadde leder allerede godkjent den. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråd #17Kan det være spredning av or? Tett i toppen, skallebank, trøtt og vil bare hjem på sofaen.
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråd #17
Ah, det er ihvertfall sånn jeg har det! Tar Aerius fast, men kroppen reagerer sikkert litt uansett. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråd #17
Moderat spredning på Østlandet i dag, men nå blir det overskyet og litt regn, det hjelper. Kunne ikke skjønne hvorfor hodepine i går, det har jeg aldri, bortsett fra hvis pollen da.
|
|