Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-24, 08:03   #11
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Nei, fet er ikke ok å legge igjen hundeposer midlertidig, verken på korte eller lange turer. Det er bedre å hive det i nærliggende søppelkasse, om det ikke er mulig så får du ha en sekk, rumpetaske eller jakkelomme hvor du kan legge dritten.

Bæsjebleier er det også vanlig å ta med, event informeres om. De pakkes også i poser, så null stress å event dumpe de i søppelkassen på vei ut. Og bruker du voksenbleier bør du ta med egen pose og legge den skitne i. Tilsvarende der som for vanlige bleier, tissebleie innpakket i pose kan bli liggende i bosset, bæsj tar du med ut.

Bind og tamponger tror jeg st jeg ville latt ligge, men er ingen aktuell problemstilling. Jeg ville i alle fall ikke forventet at noen verken informerte om eller tok med seg akkurat det.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.