![]() |
#661 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #17
Ja, der er det en fordel med aktivitetsbasert løsning framfor faste plasser. Videomøter er bare tillatt i "aktiv sone", eventuelt på egne stillerom. Så hvis man setter seg i normal eller stille sone så slipper man det.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-02-24 kl 15:08. |
![]() |
![]() |
#662 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg vet at jeg snakker høyt (som en konsekvens av at jeg selv hører dårlig og snakker høyt for å få folk til å svare høyt også). Dette er jeg helt klar over, så jeg tar alle møter og telefonsamtaler i "telefonboksene" vi har på jobb. Hvis vi prater i landskapet går vi ofte bort fra der vi sitter, men det kommer litt an på tema og tidspunkt på dagen.
![]() |
#663 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Hos en av kundene jeg jobbet hos, var det sånn at alle gjorde alt i landskapet (stillearbeid, småprater med andre, teamsmøter). De tok også teamsmøter med folk i samme bygg, men en annen etasje, i stedet for å booke et møterom eller gå ned og henge sammen over pulten til den man skulle snakke med, særlig om det var sånn "jeg ser han er grønn, jeg ringer ned og får ham til å gå gjennom denn greia for meg".
#664 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Storebror har avlastningshelg, og jeg har fått TO telefoner fra boligen ang medisinene, og det var før kl 1600!
![]() |
#665 |
Medlem siden: Mar 2008
Slik har vi det. Det er mye støy.
#666 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Nå er jeg møkklei av å være sliten hele tiden. Jeg går på d-vitaminer og folat, og det skulle hjelpe...men det GJØR DET JO IKKE! Jeg orker jo null og niks utenom jobb. Jeg er lei!
#667 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #17Taien: Overgangsalder? Kanskje du trenger hormoner?
#668 |
lettere utlada
|
Ja jeg er i overgangsalderen. Jeg har tatt en drøss med blodprøver for å finne ut av hva det kan være, men legen har egentlig konkludert med at det muligens er psykisk. Og det kan nok stemme, da jeg er ganske psykisk nede for tiden..
#669 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Intervju med byråd i Oslo om vinterens strøing og brøyting. Eldre kommer seg ikke ut pga isen.
#670 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Men men, sikkert ikke bare så enkelt å eventuelt trylle fram mer penger, men hørtes litt ansvarsfraskrivende ut, hadde ingen anelse om hva som kunne vært gjort bedre, liksom.
#671 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Gruffetråd #17Overgangsalder! Nattesvette! Og nei, jeg tåler så klart ikke hormoner! :arg:
#672 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jøss, har du vært hos oss? |
![]() |
![]() |
#673 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg jobber ikke i salg, men sitter alltid i samme sone som salgsgjengen fordi jeg liker at det bråker. |
![]() |
![]() |
#674 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Vi har forskjellige soner der det enten skal være mer stille (dvs ikke Teans-møter der man snakker) og ikke stille soner. Min avdeling hører til Finance der de fleste sitter i stille sone, men min avdeling sitter heldigvis i et område der det ikke er stille. Jeg har veldig ofte Teams-møter og jeg trenger to skjermer. Fungerer greit, jeg forstyrres ikke lett. Jeg er på kontoret 2 (-3) dager i uken så jeg prøver å styre flest møter til de dagene. |
![]() |
![]() |
#675 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Ikke at det egentlig er superoverraskende, all den tid jeg ikke har levd under en sten de siste tyve årene, men allikevel mener jeg det er gruffverdig hvordan vektere blir behandlet - poden jobber mye som arrangementsvekter på festivaler, konserter og utesteder, og det er en ting at kidsa oppfører seg som dritt når de er fulle, men hva damer i førtiårene kan finne på å presse ut av seg er fadermeg ganske pinlig for meg, en dame i førtiårene. Og den greien med at man skal FILME vekteren som har måttet be deg forlate et etablissement fordi du er overstadig dritings/nekter å gi fra deg spritflasken i vesken/hva har du, og livestreame og whatnot? Sykt pinlig! |
![]() |
![]() |
#676 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gruffetråd #17Er vel lov å gruffe over egen spysyke? Har vært ekstremt kvalm og spydd i hele natt.
#677 |
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
![]() |
#678 |
|
Få ting er mer lov å gruffe over. God bedring!
![]() |
#679 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
God bedring.
#680 |
Medlem siden: Sep 2007