|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Oppfordrer Russland til å angripe NATO-land som ikke betalerHaha!
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Oppfordrer Russland til å angripe NATO-land som ikke betaler
Jeg tenker at dette er ypperlig valkamp fra Trump sin side. Jeg ser vi ikke er 100% enige i tråden om USA bidrag (jeg mener fortsatt at det Trump sier har en kjerne av sannhet i seg) Men jeg tenker at selv om USA overordnet tjener på å være med i NATO (stor våpenprodusent, greit å ha allierte, nordområdene etc) så tjener ikke den gjengse amerikaner på det.
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppfordrer Russland til å angripe NATO-land som ikke betalerHvis du tenker på at USA er blant de landene som bruker høyest andel av BNP på forsvar av NATO-landene, og at flere land bruker mindre enn kravet på 2 prosent, så er vel alle enige i det? Hva konkret er det du tenker det er uenighet om? «At Trump har et poeng», er liksom litt vagt.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Oppfordrer Russland til å angripe NATO-land som ikke betaler
sitter (dessverre) på jobb, så blir kort. Ja, det er vel implikasjonene vi kanskje er uenige i?
![]() |
|
|