|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnet
Kald og frisk er ikke det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetDet ville overraske meg om våre låser ikke var godkjent. De er solide saker. Og helt ærlig har det ikke ramla meg inn at de ikke kunne være det, i mitt hode er det det normale at hinduer stort sett er åpne, det ee slik jeg er vokst opp og trodde at ting var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetUten at jeg har så mye kriminell erfaring, så tror jeg det er andre ting som inviterer til innbrudd enn et vindu på gløtt i andre etasje. Og det vil definitivt være enklere å knuse et kjellervindu og snike seg inn der enn å klatre opp en stige og knote med å lirke opp et vindu i låst luftestilling. Kanskje jeg skal skifte karriere?
![]() |
#4 |
Leser
|
Hos meg er det slik at at etasjeskillerene er kjempehøye og totalt uten isolasjon (fikk gleden av å titte inn i de da vi skiftet balkonger), så selv om jeg bor i 4 er det null varme fra naboen. Gammelt hus da.
Denne tråden hadde blitt mye morsomere hvis du hadde hatt mye kriminell erfaring.
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Men hvis det er null isolasjon i etasjeskilleren er jo alt lagt tilrette for å utnytte naboens varme - forutsatt at h*n har det varmere enn deg. Da er det fri flyt av varme mellom ditt og naboens rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|