Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?
Leverer i barnehage/skole og det tar mindre enn 1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 11 19,30%
Leverer i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 18 31,58%
Leverer i barnehage/skole og det tar 2-2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 9 15,79%
Leverer i barnehage/skole og det tar mer enn 2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 3 5,26%
Leverer IKKE i bhg/skole og det tar mindre enn 1 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 11 19,30%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1-1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 8 14,04%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 4 7,02%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar mer enn 2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 0 0%
Jobber eller går ikke på skole for tiden/permisjon 2 3,51%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 11:25   #21
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Når jeg jobber, står jeg opp ca 6.30 (mannen litt før). Vi er ute av huset 45 minutter-1 time seinere, og jeg er på jobb en gang mellom 8 og 8.30.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 14:13   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Som jeg skrev i "stå opp"-tråden, så står jeg opp 05.45 og er på jobb like over 7. Dette tilsier at jeg bruker like under 1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb. Mye av dette er reisetid (ca 45 minutter) siden jeg velger å gå en del av veien; hverdagstrim.

Jeg leverer ikke i barnehage, men smører all frokost samt matpakka til snuppa.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 14:51   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Står opp kl 7, leverer poden i barnehagen, og er forhåpentligvis på jobb til 8. Da har jeg stått i kø lenge.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 16:48   #24
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Når jeg leverer i bhg, går det som regel 1,5 til 2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb.

Når mann leverer, tar det 1-1,5 time, alt ettersom.

Kjører 22 minutter til jobb, det spiller vel litt inn her også.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:10   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg tror jeg sånn i snitt bruker ca to timer på å stå opp, få opp begge guttene, få i Storebror frokost (Lillemann er ferdig spist når han våkner, aldri så galt at det ikke er godt for noe) - og få dem i hver sin barnehage, før jeg drar på jobben.

Nå har jeg dog hatt min femte arbeidsdag på tre år, og gubben har levert barna to av disse dagene, men jeg har svart ut fra hva jeg normalt sett har brukt på å få guttene i barnehagen, og så lagt på reiseveien til jobben.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 18:46   #26
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Det varierer fra dag til dag. Men pussig at du spør akkurat i dag, for i dag forsov vi oss. Det tok 45 minutter fra vi sto opp til jeg var på jobb, medregnet de 25 minuttene det tar meg å gå fra barnehagen til jobb. Men da hadde jeg lagt fram klær og smørt matpakka kvelden før.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:10   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Det tar vanligvis halvannen til en time og tre kvarter. Står opp halv seks-kvart på seks, leverer tre unger på to ulike avdelinger (i samme bhg) og er på jobb til senest kvart over sju. Har 5 min vei med bil fra bhg til jobben.

Dette kan forøvrig kortes ned til en drøy time om klær legges frem og matpakker smøres kvelden før.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:23   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg leverer ikke, og står opp 0640 til vanlig og er på jobb 0750.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:23   #29
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.648
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Vi er oppe klokken seks, avleverer eldstemann 7.15, yngstemann 7.35 og er på jobb 7.45.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no