|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnet
Ja, det er det jeg prøvde si, som du klarte å oppsummere brilliant med én setning.
Jeg er virkelig null bekymret for innbrudd, men vi har innbruddssikring på vinduene. Det var her da vi kjøpte. Men vi bor i et veldig tettbefolket område, og det skulle godt gjøres at noen kunne bryte seg inn gjennom vinduet uten å bli oppdaget av naboer.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det håper jeg virkelig ingen har. Men sånn generelt så skal det lønne seg å lufte mye med fullt åpent vindu og ikke ha åpent hele tiden når man ikke heller trenger kulden, har jeg lest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er det sikkert, men i praksis fungerer det ikke slik for oss i alle fall. Jeg kommer ikke på å gå inn på soverommet og vrenge opp vinduet før jeg skal legge meg. Og kommer heller ikke på å lukke det hver morgen. Og om det "lønner seg" eller ikke tror jeg er svært lite målbart, både når det gjelder energiforbruk og luftkvalitet. Så jeg ser ingen grunn til å lukke det. Vi har mye mer å hente på andre områder, når det gjelder strømforbruk.
![]() |
|
|