|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Men det jeg også forsøkte å formidle var at oppgaven på NHH er mye mindre enn det som leveres på de fleste andre studier. Det føltes ikke som noen stor greie. Og kanskje noe av årsaken til at den droppes av noen.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Sånn er det vel ikke fortsatt, eller er det ulike studier? Svigerinnen min ble ferdig utdannet siviløkonom på NHH for noen få år siden og hun har skrevet en helt vanlig masteroppgave på 30 stp. Det er jo enten 30 eller 60 som er vanlig.
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
De la om siviløkonom-utdanningen ved NHH (kanskje også andre steder) for en del år tilbake. Samtidig som da man gikk over til bachelor og master. Men før det var altså oppgaven en liten greie man gjorde ved siden av like mange eksamener som man pleide å avlegge hvert semester. Sånn var det da både Sindre Finnes og jeg gikk der (jeg gikk der ca 10 år etter ham).
Sist redigert av Tjorven : 08-02-24 kl 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg var ferdig et år etter deg, så da har vi gått der samtidig. Og enig, kan ikke huske oppgaven som en voldsom omfattende greie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|