Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-24, 10:00   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg gikk inn for å sjekke vitnemålet mitt fra NHH 1992. Oppgaven - eller utvidet skriftlig utredning som det het den gangen - utgjorde 12 av totalt 243 studiepoeng, altså i underkant av 5 %. Jeg tror ikke jeg hadde vært noen dårligere økonom uten den oppgaven så lenge alle andre eksamener hadde vært bestått. Men jeg hadde da vært økonom og ikke siviløkonom.

Jo selvsagt. Og hadde jeg droppet et par av fagene (som har null å gjøre med alle jobber jeg har hatt) på juss, så hadde jeg sikkert fint utført jobben min i dag likevel. Men jurist hadde jeg ikke vært. Det er jo ikke helt slik jobber og faglig kompetanse fungerer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.