Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-24, 16:43   #501
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Renner over.

Vadere kunne forresten funket, beklager at jeg var så lite løsningsorientert.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 03-02-24, 16:56   #502
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på fest, men har en murrende migrene. Tatt Pinex Forte og gjort nakkeyoga, men.. skulle ønske den ene migrenemedisinen jeg tåler faktisk var å oppdrive. Nå spiller jeg høy musikk, drikker kaffe og prøver å late som jeg er klar for fest. Fake it til you make it. Ikke faen om jeg legger meg ned.

Gammel 03-02-24, 16:57   #503
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vadere kunne forresten funket, beklager at jeg var så lite løsningsorientert.

Finnes vadere med brodder? Det trenger jeg. Været klarer ikke bestemme seg, så her er det like greit å helgardere.

Gammel 03-02-24, 17:00   #504
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg skal på fest, men har en murrende migrene. Tatt Pinex Forte og gjort nakkeyoga, men.. skulle ønske den ene migrenemedisinen jeg tåler faktisk var å oppdrive. Nå spiller jeg høy musikk, drikker kaffe og prøver å late som jeg er klar for fest. Fake it til you make it. Ikke faen om jeg legger meg ned.

God bedring.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 03-02-24, 19:07   #505
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Vært på legevakten og fått påvist helvetesild. Og fått Tramadol. Jeg tåler ikke Paralgin Forte, så jeg var veldig skeptisk til Tramadol. Har aldri prøvd den type medikament før, men lot det stå til og tok en kapsel etter apotekbesøket. Ingen bivirkninger. Ingen virkning overhodet. Null. Til å grine av!

Å, arme menneske! Jeg håper det går fort over.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 03-02-24, 19:41   #506
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vært på legevakten og fått påvist helvetesild. Og fått Tramadol. Jeg tåler ikke Paralgin Forte, så jeg var veldig skeptisk til Tramadol. Har aldri prøvd den type medikament før, men lot det stå til og tok en kapsel etter apotekbesøket. Ingen bivirkninger. Ingen virkning overhodet. Null. Til å grine av!

Stakkars deg. Det virker ikke på meg heller. Håper du finner noe som hjelper.

Gammel 03-02-24, 19:41   #507
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mistet en del av en tann

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-02-24, 20:24   #508
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

God bedring, Retz!

Håper du greide å døyve migrenen og koser deg på fest, Einhyrningur.

Gammel 03-02-24, 20:41   #509
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring

Gammel 03-02-24, 23:08   #510
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Usj. God bedring til Retz. Har hørt noe om at om man kommer raskt igang med medisinering så blir det ikke så langvarig.

Gammel 04-02-24, 06:57   #511
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Tommel ned

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Å, arme menneske! Jeg håper det går fort over.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Stakkars deg. Det virker ikke på meg heller. Håper du finner noe som hjelper.

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

God bedring, Retz!

Håper du greide å døyve migrenen og koser deg på fest, Einhyrningur.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

God bedring

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Usj. God bedring til Retz. Har hørt noe om at om man kommer raskt igang med medisinering så blir det ikke så langvarig.

Tusen takk, snille menneskene!
Det viste seg at Tramadolen virker likevel. Ikke mtp smertelindring, men bivirkninger som ganske lei kvalme, hodepine og generelt føle seg dårlig. Vond natt, var flere ganger på badet for å kaste opp, men det var bare brekninger. Jeg tåler heller ikke mange medisiner på én gang, bortsett fra giktmedisinene mine. Hadde tannverk en gang, og i påvente av tannlegetime så tok jeg to paracet fire ganger i døgnet, og så dårlig at jeg følte meg forgiftet. Mange runder med oppkast, varte vel et halvt døgn eller så.

GinaK: Har fått et antivirale middel som kan forkorte forløpet, men jeg er trolig kommet i gang for seint. Koblet ikke utslettet og rygg/beinsmertene før det var gått flere dager. Tenkte at det kanskje var isjias eller begynnende artrose, og siden det er bra å være i bevegelse ved slike ting, så har jeg vært på to joggeturer denne uka. Slutt på det nå, klarer knapt å komme meg ned trappa og formen er ussel.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 04-02-24, 08:25   #512
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det høres ikke mye kjekt ut, god bedring Retz

løve70 er aktiv nå  
Gammel 04-02-24, 09:07   #513
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk! Virkelig ikke noe å trakte etter, dette her.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 04-02-24, 10:12   #514
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God bedring, Retz.

Gammel 04-02-24, 10:21   #515
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God bedring Retz, leit at tramadolen ikke virker. Håper det finnes alternativer du kan prøve

Gammel 04-02-24, 11:54   #516
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Tusen takk! Nå tør jeg ikke ta en Paracet en gang. Er fremdeles ganske uggen etter natta.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 04-02-24, 14:03   #517
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

God bedring Retz. Det høres ikke ut som du har det noe godt, håper det finnes alternative medisiner som hjelper.

Gammel 04-02-24, 14:15   #518
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring Retz

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-02-24, 14:59   #519
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring, Retz! Høres skikkelig trasig ut!

Jeg skjønner at mimn 21-åring hadde det lett i høst. Utslettet var der, men det var nesten ikke vondt. Han fikk litt av mine Valtrex, men det var mest fordi jeg ikke bør bli smittet.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-02-24, 17:35   #520
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Takk takk, alle sammen!

Retz er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.