|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJa, enig, Billa. Jeg syns dette har bikket langt forbi betimelig kritikk av Ernas håndtering av aksjehandlene, til at vi gjør henne ansvarlig for mannens svake karakter.
![]() |
#2 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Hvis statsministerens kontor har omtalt ham som siviløkonom på sine nettsider, når Erna selv vet utmerket godt at han ikke er det, så handler det om å holde henne ansvarlig for det hun selv gjør.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er vel for ordens skyld ikke sannsynliggjort innsidehandel i hans tilfelle (som er en kriminell handling), men brudd på de reglene som gjelder for politikeres nærstående. Som er alvorlig nok i seg selv, særlig holdt sammen med den luringen og snikingen han har drevet med.
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Jeg klarer å forestille meg at media hadde tatt Støre for hva kona hadde gjort, nesten uansett. Og hadde hun skrytt på seg presteutdanninga uten å ha fullført, er jeg helt sikker på at det hadde blitt en kjempesak. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|