![]() |
#341 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråd #17
Du burde ikke si noe. Du blir kappa huet av.
#342 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Bussen til knerten var innstilt da han skulle hjem fra skolen i dag.
![]() |
#343 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Han min tar aldri bussen til og fra banen.
#344 |
Smugleser
|
Av hvem og hvorfor? Jeg klager ikke på vegne av meg selv denne gangen, men for resten av husstanden - og alle de andre som virkelig blir rammet nå nesten daglig av dette her.
#345 |
|
Ja, i dag må jeg si jeg har minimalt med forståelse. Det har snødd helt vanlig i dag. Men alle bussene i området har vært innstilt hele dagen, og det er ganske krise for de som trenger bussen i stedet for å gå 2 km oppover. Har man først behov for buss er gjerne behovet ekstra stort når føret på gangstiene er som nå.
![]() |
#346 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #17Ser vår lokalbuss som går mellom to t- bane stasjoner er jevnt og trutt innstilt om dagen. Tenkervmye på eldre som ikke kommer seg dit de skal. Ikke alle som har noen i nærheten som kan kjøre de hit og dit.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 26-01-24 kl 19:54. |
![]() |
![]() |
#347 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #17Det høres jo helt håpløst ut i Oslo om dagen mtp kollektivtrafikk.
#348 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #17Nå skal de øke prisene og kutte avganger frem til påske. .Bak betalingsmur, men kan lese hovedpoenget i ingressen.
#349 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg hater Star Wars!
#350 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg anbefaler laptop og hodetelefoner og egen, selvvalgt serie/film, Blondie. Så kan de hadere bare såp på det de vil. (Sport, her i huset. Særlig fotball)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#351 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Gruffetråd #17Og jeg er fascinert over de som klager over kollektiv i Oslo nå, høres jo ut som en vanlig dag på bygda.
#352 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg skulle gjerne bodd på bygda. Sånn helt seriøst. Men jeg orker ikke leve et liv der barna mine og jeg er avhengige av å kjøre bil, det er faktisk hovedgrunnen til at mannen min ga fra seg odel (han føler dette enda sterkere enn meg). Sa da er det liksom ingen trøst at det er verre på bygda, vi bor her FORDI det er verre på bygda.
![]() |
#353 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #17Jepp, veldig glad for å bo et sted hvor jeg har gangavstand til det meste, og bussforbindelse til resten. Skal aldri mer bo på bygda, hadde aldri orket all den bilkjøringa. Særlig ungene, de jeg kjenner på bygda har knapt nok tid til annet enn å kjøre unger hit og dit. Men det er jo hvert sitt valg, dette er det vi har prioritert. Forskjellen er at her funker kollektivtransporten da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-01-24 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
#354 |
Medlem siden: Sep 2007
Jeg elsker STAR WARS, det er favorittfilmer over alle favorittfilmer. Men jeg ser på det på Macen min med headset, så mannen som ikke liker det slipper. |
![]() |
![]() |
#355 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #17Mitt og det ene barnets liv er liksom lagt opp til at kollektivtrafikken går. Jeg har 14 km til jobb og absolutt ingen parkeringsmuligheter. Hun har 16 km til skole. Da er det jo ikke rart man blir en smuuuuuuuule irritert over å betale 1600 i måneden for noe som ikke har fungert på ukesvis.
#356 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Man legger jo opp livet etter hvor man bor. For meg er det for eksempel uaktuelt med bil til jobb. Da er kollektivt alternativet. Jeg bruker 2,5 t på å gå en vei. Det prøvde jeg i forrige uke. Irritasjonen når ting ikke går som det skal er stor. Heller sjeldnere avganger som går, enn sånn det er nå. Men å øke prisen når kaoset har vært som nå etter jul oppleves det som umusikalsk å øke prisene (selv om jeg vet at det har vært bestemt lenge).
#357 |
ctrl+z
|
Ja, det kunne bært en løsning (bortsett fra at jeg ikke har annet enn jobb-PC og den la jeg trassent igjen på jobb).
#358 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Gruffetråd #17Egentlig har jeg full forståelse for irritasjonen. Jeg er bare sur på kollektivtrafikken her. Som dere sier, her må vi kjøre. Og det er faen ikke bygd engang. En liten by, nemlig, men bussene går en gang i året.
#359 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Lurer på om jeg gruffer litt over at Klopp gir seg i Liverpool.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 27-01-24 kl 23:19. |
![]() |
![]() |
#360 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Du kan jo prøve deg med å nevne at Mourinho er ledig på markedet, bare for å se hva som skjer liksom...
|
|