Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-24, 21:04   #321
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Taien

Gammel 25-01-24, 06:05   #322
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjente problemstillinger, Taien, det er så utmattende! Håper du får god hjelp.

Jeg gruffer (og vræler) over voksne barn som har det blytungt og at jeg kan gjøre så lite for å hjelpe. Det aller verste er at de ansvarlige nok kommer unna med det. Det er så vondt å se på.

Gammel 25-01-24, 17:07   #323
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Klem til alle som trenger det

Gammel 25-01-24, 18:50   #324
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hver gang jeg setter meg ned for å slappe av kommer jeg på noe jeg har glemt. Som nå, og fylle akvariet med mer vann, det sildrer som et helvette. Høres ut som en elv som går igjennom huset. Og skal jeg reise meg må jeg flytte kattene som ligger på fanget mitt. Og så vet jeg, at når jeg har fylt akvariet og så satt meg, kattene har lagt seg, så kommer jeg piskadø på noe nytt jeg har glemt.

Gammel 25-01-24, 18:51   #325
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Skrive opp?

Gammel 26-01-24, 05:55   #326
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Grusom dag på jobb i går (barnehage), altfor få folk pga. sykdom og ingen vikarer å sette inn, glatt overalt. Prøver å strekke til og så går det liksom ikke Tidligvakt i dag og gruer meg, dagen i dag blir personalmessig enda verre enn i går og det REGNER oppå isen ute. Herregud.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 09:59   #327
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså.
Jeg blir matt. Hvordan skal man løse det da? Avlyse snøen?
Lykke til med det. Det er umulig å løse slikt uten at det blir til ulempe for noen. Suck it up!

https://www.aftenposten.no/oslo/i/zE...pp-paa-ekeberg

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 11:09   #328
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Altså.
Jeg blir matt. Hvordan skal man løse det da? Avlyse snøen?
Lykke til med det. Det er umulig å løse slikt uten at det blir til ulempe for noen. Suck it up!

https://www.aftenposten.no/oslo/i/zE...pp-paa-ekeberg

Altså.

Sitat:

I tillegg har smeltevann begynt å renne på fortauet og veibanen.

– Dette medfører at en ikke kan gå med vanlig skotøy uten å bli våt på føttene, sier Mathisen.

Mathisen er redd for at vannet blir til is når det igjen kommer kuldegrader mot helgen.

Gammel 26-01-24, 11:10   #329
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Ikke kan gå med vanlige sko når det er vått? Det var I-landsproblemet sitt det!

Gammel 26-01-24, 11:20   #330
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg blir så flau av sånne Oslo folk.

Gammel 26-01-24, 11:28   #331
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg blir så flau av sånne Oslo folk.

De er sikkert innflyttere og værflyktninger, hele gjengen.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 11:31   #332
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Mathisen er redd for at vannet blir til is når det igjen kommer kuldegrader mot helgen.

Jeg er redd for at Mathisen kan få rett. Men jeg har ingen sikre kilder å vise til.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 11:44   #333
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

https://e24.no/naeringsliv/i/gEo909/...a-myndighetene

DER går grensen! Potetgullkrise? Noen må gå!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 11:58   #334
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlige sko som blir våte når det er vått, vann som fryser til is og potetgullkrise! Ikke ofte jeg ler så godt av gruffetråden.

Mathiesen

Gammel 26-01-24, 13:13   #335
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

En dame i BT i går syns noen hadde planlagt dårlig når en tunell var stengt grunnet opprydning etter ras. Sikkert samme person som synes det er en uting at man ikke skal kunne gå med vanlige joggesko uten å bli våt.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 13:46   #336
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes stort sett at ras er dårlig planlagt. Jeg er litt enig med henne der.

Gammel 26-01-24, 14:02   #337
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøttetende sko som har angrepet hælen min.

Gammel 26-01-24, 14:25   #338
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SNØ!

Vi har nok snø. Trenger ikke mer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 14:40   #339
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Den helvetes kollektiv-manglende planleggingen i Oslo. I Oslo er det vinter. 3-4 måneder i året. Når alt av busstrafikk klapper sammen når det snør (litt/mye; her er man sikkert uenig), men ikke alt har vært ekstremvær den siste uka. Jeg er heldig, jeg kan ta hjemmekontor stort sett eller kjøre bil med piggdekk jeg kan parkere på egen gårdsplass, men jeg er Ekstremt Heldig Stilt, da. Men de fleste er jo ikke det, de er helt avhengig av en buss for å komme seg til og fra jobb og skole og barnehage og sykehusavtaler og hvahar du i tide.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 26-01-24, 15:08   #340
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

15-bussen kommer til å gå når 16-bussen skulle gått. Mon tro når 16-bussen vil gå, men ikke 16. Kjekt med mer snø.
Jeg spådde forsåvidt forsinkelser ut fra værmeldingen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.